• Interstellar
    33%
  • Boyhood
    11%
  • Birdman
    10%
  • Kvinden der forsvandt
    10%
  • American Sniper
    9%
  • En anden film
    7%
  • The Grand Budapest Hotel
    6%
  • Whiplash
    5%
  • The Imitation Game
    4%
  • Nightcrawler
    4%
  • Foxcatcher
    1%
  • Teorien om alting
    0%
  • Still Alice
    0%
  • Selma
    0%
  • Into the Woods
    0%
  • Inherent Vice
    0%

Stemmer i alt: 264

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 christian4040 9 år siden

Utrolig dårlig afstemning da der nomineres i mange forskellige kategorier, og der er mange nomineringer. Spørgsmålet burde have lydt hvilken film bør vinde oscaren for ***(f.eks. best picture)

Over halvdelen af filmene har meget få stadig haft mulighed for at se i Danmark, og det kan tydeligt ses i resultaterne af afstemningen.

Gravatar

#2 GustavE 9 år siden

Ja, der er flere film, der bør nomineres. Jeg stemte Mightcrawler, da jeg frygter, at den ikke bliver. Interstellar, Boyhood og Gone Girl fortjener da også nomineringer.
Gravatar

#3 Silver666 9 år siden

Locke burde nomineres
eller dvs Tom Hardy burde
.Fantastisk skuespiller præstation fra ham af
han bære hele filmen med få virkemidler
formår at gøre den intressant og medrivende.
Gravatar

#4 Valoel 9 år siden

Interstellar fortjener absolut ingenting :) og den bliver formentlig heller ikke nomineret i andet end evt et par tekniske kategorier.....
Gravatar

#5 jessup 9 år siden

Gone girl var ikke det helt store sus for mig og selvom den var udmærket kan jeg ikke lade være med at tænke at Fincher burde lave interessant.

Jeg glæder mig meget til Inherent Viceg ser frem til Foxcatcher, birdman og the imitation game.
This is just until June
Gravatar

#6 Mikkel Abel 9 år siden

Lidt svær afstemning, da størstedelen endnu ikke har haft dansk premiere. Jeg stemte på Whiplash, som er en fænomenal film og tror bestemt J.K. Simmons kan nuppe "Best Supporting Actor", hvilket Golden Globes også indikerede godt.

Jeg håber allermest at The Grand Budapest Hotel løber med noget fordi Wes Anderson altid er blevet overset i Oscar-regi og så skal det ikke være nogen hemmelighed, at jeg er kæmpe fanboy af manden.

Til sidst har jeg urimeligt høje forventninger til Birdman og Inherent Vice.

Men bliver godt nok glad af at se på den afstemning. 2015 tegner så sandelig til at blive et aldeles fremragende år!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7 SublimeKen 9 år siden

Hvis vi snakker bedste film, så er min rankering af hvilken film der fortjener det mest således:

1. Birdman
2. Boyhood
3. Whiplash
4. Gone Girl
5. Nightcrawler
6. The Imitation Game
7. The Grand Budapest Hotel
8. Foxcatcher
9. Still Alice
10. Teorien Om Alting
11. American Sniper
12. Into the Woods

Har ikke set Interstellar, Selma eller Inherent Vice endnu!
Gravatar

#8 X&O 9 år siden

Jeg stemte på Nightcrawler da den i mine øjne var en af 2014's bedste film - en sjælelig fortsættelse til Drive, som oprindeligt blev forbigået ved Oscar-showet. Derfor er det nok heller ikke så realistisk at Nightcrawler bliver nomineret (måske bedste manus).
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 9 år siden

1. X Men: Days of Future Past
2. Henry & Me
3. Rio 2
4. The LEGO Movie
5. Planes: Fire and Rescue
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 danish99 9 år siden

Birdman er klasse over Nolans kedelige film.

Men typisk folk herinde, fordi det er Nolan så er det bare godt. Helt hen i vejret.
King

Skriv ny kommentar: