-
"Indiana Jones & Krystalkraniets kongerige"34%
-
"The Dark Knight"27%
-
"Harry Potter og halvblodsprinsen"10%
-
"Alien vs. Predator: Requiem"6%
-
"James Bond 22"5%
-
Anden film5%
-
"Cloverfield"4%
-
"Rambo"3%
-
"No Country for Old Men"3%
-
"American Gangster"2%
-
"10,000 B.C."1%
Stemmer i alt: 2381
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-2funky 16 år siden
#22 filmz-Kaffekongen 16 år siden
Dem som glæder sig til den nye indy, er vel samme typer som glæder sig til en ny rambo, rocky, terminator,SW osv...det kommer der jo aldrig noget godt ud af.
Hail to the King, baby! -Ash
billed af dvd-samling: http://www.absolute.cc/_borders/23_20a.jpg
#23 HonoDelLoce 16 år siden
Er det ikke lidt et dårligt argument, med det i mende at du selv glæder dig mest til film, som er del af en franchise, der vel er en af de største rent filmisk ? Altså, med flest film på bagen ;)
#24 mr gaijin 16 år siden
No Country for Old Men
The Dark Knight
Indiana Jones
Derudover er det:
There Will Be Blood
Even if you walk and walk
Revolutionary Road
Og så er jeg næsten ved at glemme Scorseses Rolling Stones-film Shine a Light, Sorrentinos nye film Il Divo, Herzogs Encounters at the End of the World og ikke mindst Miyazaki Hayaos nyeste og sikkert sidste Gake no Ue no Ponyo.
#25 m 16 år siden
#26 jessup 16 år siden
#27 filmz-Erlingur666 16 år siden
#28 moulder666 16 år siden
Dernæst No Country For Old Men - har sateme savnet Coen-brødrenes genialitet.
Så er det Sweeney Todd - har altid syntes Depp er genial - og til sidst Indianerjonas!
#29 BN 16 år siden
haha ..... Apropos omskrivninger af film-relaterede navne, hvem kender så ikke også instruktøren og skuespilleren Finn Isgut, for ikke at tale om famøse skuespillere som den forlængst afdøde western-stjerne Don Vreden og 'Spartacus'-stjernen Jørk Dukkeglas?
#30 Patriarch 16 år siden
Jeg glæder mig også til The Dark Knight, men jeg undres over at Indy ikke fører. Det er jo legendarisk! :)