• "Star Wars: Episode III"
    40%
  • "War of the Worlds"
    10%
  • "Harry Potter og Flammernes Pokal"
    9%
  • "Batman Begins"
    7%
  • "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"
    7%
  • "King Kong"
    6%
  • "Sin City"
    6%
  • Anden film
    5%
  • "The Chronicles of Narnia"
    4%
  • "Charlie og Chokoladefabrikken"
    2%
  • "The Aviator"
    2%
  • "Fantastic Four"
    1%

Stemmer i alt: 2942

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 Norrah 19 år siden

"Final FAntasy Advent Children" er det jeg venter på, jeg er helt oppe og køre over de enlig laver noget nyt til denne juvel af et spil. de burde lave et remake af spillet 100% den samme handling og lyd måske lige i bedre kvalitet, og så lige med en monster graffik... (lidt offtopic sry)

stemte dog Hitchhikers guide to the galaxie siden det er en af de fedeste bøger jeg har læst og glæder mig alene af den grund (også en stor grund) sindsygt meget til filmen den skal ses ligemeget om det er disney der laver den eller hvis den rentfaktisk gik hen og blev god... ikke helt svært med det manuskript :P
Gravatar

#62 jensen123 19 år siden

Lyder som om du stiller en anelse høje forventninger.
Gravatar

#63 elwood 19 år siden

jeg vælger nok også HG2G, men netop det med manuskriptet, kan også være det som vil gøre den svær, for der er jo så mange detaljer i den, men jeg har tiltro og store forvendtninger til den.

Den jeg glæder mig mest til well, jeg tror alle glæder sig til
Episode 3.

Brutal Incasso er også en film jeg har store forventinger til

jep det cast, og crew det ka simplthen ikke fejle, jeg tror denne film går hen og viser hvad en ung fyr fra Lystrup af kan få ud af følgende ingredienser: Udulige badeænder, og ligeså udulig kuffert, Fars Bluebird, en masse talentfulde skuespiller + en "TDC" mand. (skjult reklame? aner ikke hvad i snakker om )

Og så må jeg lige også nævne Filmatiseringen af Frank Millers Sin City, den forvendter jeg også meget af.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#64 JannikAnd 19 år siden

Hvad mener du? - Det var da ren information...
Gravatar

#65 filmz-The Humon 19 år siden

Min stemme gik til King Kong.
-------------------------------
"De slår sig selv ihjel!"
"Skal vi se på?"
Gravatar

#66 filmz-propagandapanda 19 år siden

Anden.

Ser mest frem til Final Fantasy VII: Advent Children, Appleseed og A Sound of Thunder.
Gravatar

#67 Martindan 19 år siden

det bliver bare et dejligt film år...

vi har allerede haft Phantom of the opera, og se hvad der ellers kommer - Batman Begins, Sin City, King Kong og Star Wars 3, ja næsten hele den ovenstående poll er til at savle over.....

samt hvis dansk film lige mander sig op og hiver en film af samme klasse som Kongekabale og Brødre ud af ærmet ja så...

et rigtig godt film år....
for cryin' out loud......
Gravatar

#68 aknot 19 år siden

Glæder mig til at se Sin City, håber RR klarer den bedre end med Once upon a time in mexico.
og Burton YES YES YES, er jo altid fed (han har aldrig lavet "abernes planet" jeg er lige glade med hvad i siger det var ikke ham...nej)

men ellers tegner det jo meget godt, afslutningen på Star Wars og starten Narnia. og så kigger batman og king kong forbi, og verden kommer i krig kan det være bedere.......næh.
Gravatar

#69 filmz-mr. larsen 19 år siden

glæder mig til batman!!!!

ud med "star wars!!"-

king kong er det ik peter jackson
(ringenes herre!!)
Gravatar

#70 filmz-mr. larsen 19 år siden

harry potter ud med den!!!
glæder mig kun til king kong og batman!!!

Skriv ny kommentar: