• Batman v Superman: Dawn of Justice
    17%
  • Rogue One: A Star Wars Story
    13%
  • Captain America: Civil War
    12%
  • Deadpool
    11%
  • The Hateful Eight
    9%
  • The Revenant
    7%
  • Warcraft
    7%
  • Suicide Squad
    4%
  • Independence Day 2: Resurgence
    3%
  • Bourne 5
    3%
  • Fantastic Beasts...
    3%
  • Doctor Strange
    3%
  • Hail, Caesar!
    2%
  • Star Trek Beyond
    2%
  • Assassin's Creed
    2%
  • X-Men: Apocalypse
    1%
  • En anden film
    1%
  • Spotlight
    0%
  • Carol
    0%

Stemmer i alt: 467

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MadMartigan 8 år siden

Syntes bestemt jeg trykkede The Hateful Eight, men den er stadig på 0%?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

#1 Kan være, at Filmz ved, hvad du underbevidst rigtigt ser frem til, hvilket altså så ikke er Hateful8 ;) Ej, ved ikke, hvad der er sket. Meld gerne, hvis du oplever fejlen igen - så må vi kigge på det.
Gravatar

#3 Lazlo H 8 år siden

Hateful Eight uden tvivl. Billetterne er også købt. Er stor fan af QT og har været det siden Reservoir Dogs. Hans film har endnu ikke skuffet mig på nogen tænkelig måde. Han får noget dybt originalt frem i sine film vha sin egen åbenlyse kærlighed til flere genrer. De lange monologer og dialoger er cremen af cremen. Stil og musik putter toppen på kagen.

Deadpool kunne jeg også godt strække mig til at rende i biffen efter, mens resten snildt kan vente til et kig på blu-ray. Den nye Star Wars spin-off idé har jeg ikke helt besluttet mig for, hvad jeg skal mene om endnu ;)

Åh,jo - Coen Bros kommer jo med Hail Caesar. Den skal vist også ses i biffen
Gravatar

#4 patrickjane 8 år siden

Suicide Squad og Bourne 5, uden tvivl overhovedet...
Gravatar

#5 m-moussa 8 år siden

Kan ikke forstå, hvorfor der ikke er mange der har stemt på the revenant..
Gravatar

#6 cain 8 år siden

H8 (meget standard QT, intet nyt der, vil hellere se Pulp Fiction igen) og Revenant (skuffelse) havde alle vel set inden årsskiftet? ;)

Godt nok mange at glæde sig til på den liste.
Gravatar

#7 David Munch 8 år siden

Hold nu op det var en svær en.. :S

Endte med Fantastic Beasts and Where to Find Them, udelukkende fordi der er så meget potentiale i den film. Den kan skuffe fælt, men kan den leve op til Potter filmenes højdepunkter, så kan den også blive helt fantastisk.

Runner ups in no apparent order:
Hateful Eight - Ser fantastisk ud!
The Revenant - Ditto, og Caprio film fejler aldrig.
Suicide Squad - Glæder mig vildt til Joker portrættering!
Gravatar

#8 MystiskeMox 8 år siden

Der kommer meget spændende, men alt andet bliver sekundært når der er Star Wars.

Rogue One: A Star Wars Story fik selvfølgelig stemmen.
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 8 år siden

The Boy
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 SublimeKen 8 år siden

Hateful Eight er helt klart Quentin's kedeligste film til dato. 1 time og 46 minutter bliver brugt på ingenting andet end at folk fortæller historier. Nogle historier fungerer, andre gør ikke. Elsker normalt Quentin's dialoger, men her strækker han den sgu alt for langt, problemet er nok også lidt at hans skuespillere i denne film er blevet gamle og har mistet den karisma som skal til for at levere nogle af de historier. Walton Goggins, Channing Tatum, Tim Roth og Samuel L. Jackson gør det alle ret godt dog og elsker Russell's misbrug af Leigh. Men ellers bliver det sgu for nemt at falde ud, fordi nogle af historierne er bare ikke spændende nok eller bliver ikke leveret godt nok.

Problemet består dog bestemt også af at der bare ikke sker en skid i 1 time og 46 min... Til gengæld forvandler den sig så også noget af det mest chokerende efter det og den sidste time er homo historier (Som de eneste historier der bliver gjort "dejligt" visuelle med flashbacks) og vold til det punkt det nærmest minder mere om en gyserfilm, end en western. Faktisk minder den her slet ikke om en western på nogle måde rigtig. Med det sagt er Hateful Eight helt klart Quentin's svageste siden Death Proof... Elskede dog hvordan den mindede lidt om The Thing i mange af de udendørs scener. Soundtracket er som altid genialt dog.

Og jeg er den største Tarantino fan normalt!!

Elskede The Revenant til gengæld. DiCaprio gør det sindssyg godt som altid ....

Da jeg har set dem, så må jeg nok sige at de(n) film jeg ser mest frem til er Captain America: Civil War, eller Doctor Strange, ud fra trailers og den information jeg har om de forskellige film på listen.

Skriv ny kommentar: