• The Dark Knight Rises
    30%
  • The Avengers
    19%
  • Hobbitten: En uventet rejse
    18%
  • Prometheus
    6%
  • Anden film
    5%
  • Shame
    3%
  • Life of Pi
    3%
  • Dame, Konge, Es, Spion
    2%
  • Dredd
    2%
  • The Artist
    2%
  • En kongelig affære
    2%
  • Take Shelter
    2%
  • The Cabin in the Woods
    2%
  • Operation Argo
    1%
  • Kapringen
    1%
  • Amour
    1%
  • Holy Motors
    0%

Stemmer i alt: 2813

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#161 Høegh 11 år siden

utyske (160) skrev:
men jeg formoder, at han ikke får lov til at få den med i fængsel. Hvis jeg ikke husker helt galt, giver den jo kræfter til at sparke igennem vægge, så må den jo også kunne gøre noget ved hans spring, når han skal ud af hullet, må man næsten formode. :)

Hmm, you might have a point.

Men hey, måske er det ham lægen der også lige fikser hans knæ nu han alligevel er i gang ;-)
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#162 Driver 11 år siden

Høegh (157) skrev:

Og hvorfor overhovedet bruge spilletid på, at en læge skal forklare Bruce Wayne at hans knæ er helt ødelagt, når løsningen alligevel bare kommer ind som en deus ex machina fra siden i form af en ulogisk og magisk benskinne.

For at have en undskyldning for at kunne lokalisere Gordon og bryde ind på hans hospitalsværelse, går jeg ud fra. Det er jo et splitsekund efter, at lægen har forladt Wayne, at han kravler ud af vinduet og firer sig ned til der, hvor Gordon ligger. Det er mit bud.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#163 BN 11 år siden

utyske (160) skrev:
De siger godt nok ikke noget om det, men jeg formoder, at han ikke får lov til at få den med i fængsel. Hvis jeg ikke husker helt galt, giver den jo kræfter til at sparke igennem vægge, så må den jo også kunne gøre noget ved hans spring, når han skal ud af hullet, må man næsten formode. :)

Der er ingen fornuftig grund til, at Bane og hans slæng skulle tage skinnen fra ham. Det er jo ikke et våben, men et hjælperedskab til en handicappet ligesom en krykke, en rollator eller en kunstig fod/hånd. ... Ingen af dem har iøvrigt iagttaget forskellen på styrken i hans spark, når han har skinnen på i forhold til når han IKKE har den på. Og mon ikke også de er temmelig ligeglad, i betragtning at han ligger ned med en brækket ryg? ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#164 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden

BN (163) skrev:
Ingen af dem har iøvrigt iagttaget forskellen på styrken i hans spark, når han har skinnen på i forhold til når han IKKE har den på.

Men alligevel har han problemer med at springe fra afsats til afsat med en dimmer, der giver ham styrke til at sparke igennem en mur.

Den køber jeg ikke. :)
Gravatar

#165 Høegh 11 år siden

utyske (164) skrev:
Men alligevel har han problemer med at springe fra afsats til afsat med en dimmer, der giver ham styrke til at sparke igennem en mur.

Den køber jeg ikke. :)

Han sparker nu ikke helt gennem en mur. Han sparker ind på hjørnet af en murstensmur, og får dermed murbrokker til at flyve. Måske er det en gammel mur :)

Gravatar

#166 Høegh 11 år siden

Driver (162) skrev:
For at have en undskyldning for at kunne lokalisere Gordon og bryde ind på hans hospitalsværelse, går jeg ud fra. Det er jo et splitsekund efter, at lægen har forladt Wayne, at han kravler ud af vinduet og firer sig ned til der, hvor Gordon ligger. Det er mit bud.

Kunne lægen ikke fx have sagt "Hey Bruce, det der ben det kan vi godt fikse for dig"

Gravatar

#167 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden

Høegh (165) skrev:
Han sparker nu ikke helt gennem en mur. Han sparker ind på hjørnet af en murstensmur, og får dermed murbrokker til at flyve. Måske er det en gammel mur :)

Tja, det er ikke blandt filmens største problemer, så.. whatevs. :)
Gravatar

#168 Høegh 11 år siden

utyske (167) skrev:
Tja, det er ikke blandt filmens største problemer, så.. whatevs. :)

Enig

Gravatar

#169 Driver 11 år siden

Høegh (166) skrev:
Kunne lægen ikke fx have sagt "Hey Bruce, det der ben det kan vi godt fikse for dig"

Nej, for så havde den sjove scene manglet. Det er faktisk en sjov scene da lægen siger:
"No, that's because there is no cartilage in your knee..."
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#170 TP-DK 11 år siden

Høegh (149) skrev:
Motorcykler der kan køre sidelæns

Ikke nok med den kan køre sidelæns, den kan også køre oven på sine egne våben :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: