-
The Dark Knight Rises30%
-
The Avengers19%
-
Hobbitten: En uventet rejse18%
-
Prometheus6%
-
Anden film5%
-
Shame3%
-
Life of Pi3%
-
Dame, Konge, Es, Spion2%
-
Dredd2%
-
The Artist2%
-
En kongelig affære2%
-
Take Shelter2%
-
The Cabin in the Woods2%
-
Operation Argo1%
-
Kapringen1%
-
Amour1%
-
Holy Motors0%
Stemmer i alt: 2813
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#181 PredatorX 11 år siden
Ja, du kører rigtigt nok i ring. Jeg kommer ikke med en teori. Det er et faktum, at han ikke ville få lov at rende rundt med en benskinne. Dette giver Utyske også yderligere en fin årsag til. Hans tøj kan næppe bruges som våben. Hans benskinne kan. Der er intet, der linker dette sammen og der er altså ingen grund til at komme med en sådan sammenligning.
#182 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden
Og med "rende rundt med", mener du naturligvis "have på", ikke? Bare så der ikke fokuseres på præcis disse tre ord og ikke pointen i indlægget. :)
#183 PredatorX 11 år siden
Hehe jo:)
#184 BN 11 år siden
Sorry, men det er stadig kun en teori, og ikke en særlig god en.
Jeg gentager: "Shit, man! En gennemtævet mand med brækket ryg, som nok vil være måneder om at komme sig, hvis han da nogensinde kommer sig! Farligere fyr findes ikke! Skynd jer at fjerne hans benskinne, før han dræber os alle med den!"
Dette var min pointe - og ikke så meget de to ord, Utyske pillede ud af sammenhængen.
#185 PredatorX 11 år siden
Jeg ved ikke hvilken verden du lever i, men den vi andre lever i, er fængselssystemet ret konservativt. I fængslet lader man ikke meget op til tilfældigheder.
#186 BN 11 år siden
Så i din udgave af verden tager man invalide og gangbesværede menneskers hjælpemidler fra dem? Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Og jeg har ihvertfald slet ikke hørt om, at fængslernes ejere først gennemtæver fangerne og brækker deres rygge, og at de andre - fangevogtere såvel som andre vagter - regner en sådan gangbesværet fyr med brækket ryg for enormt farlig. ... Hmm... jeg følger åbenbart ikke nok med i disse splinternye tiltag.
;-)
#187 BN 11 år siden
Selvom et hjælpemiddel dur til én ting, er det jo ikke givet, at det dur til en anden ting også. Folk der vha. karate kan sparke nogle mursten i stykker, er ikke også sådan helt automatisk gode højdespringere, vel? Og det gælder UANSET hvor meget kraft, de kan sætte bag sådan et spark. Et spring kræver noget andet end et slag.
#188 Slettet Bruger [2849399007] 11 år siden
Ja, et spring kræver typisk ben, mens et slag typisk kræver hænder, så det er vi ret enige om. :)
#189 BN 11 år siden
Hehe. Du får dit SPARK, og jeg trækker mit slag (som det havde forvandlet sig til sidst i indlægget) tilbage.
#190 Lavendel 11 år siden