-
The Dark Knight Rises30%
-
The Avengers19%
-
Hobbitten: En uventet rejse18%
-
Prometheus6%
-
Anden film5%
-
Shame3%
-
Life of Pi3%
-
Dame, Konge, Es, Spion2%
-
Dredd2%
-
The Artist2%
-
En kongelig affære2%
-
Take Shelter2%
-
The Cabin in the Woods2%
-
Operation Argo1%
-
Kapringen1%
-
Amour1%
-
Holy Motors0%
Stemmer i alt: 2813
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#201 BN 11 år siden
Det jeg mener, de ikke kunne vide, var hvad metaldimsen KUNNE - ikke at han havde den på.
#202 BN 11 år siden
Øv bøv! Du har lige måttet læse et par tragikomiske ord fra mig, trods "IGNORE"-funktionen.
;-)
#203 Frederik Uhrbrand 11 år siden
#204 JHP 11 år siden
#205 Åkepool 11 år siden
Ja, den skulle have haft tæt på 40% af stemmerne.
#206 Høegh 11 år siden
Nej, men sårbarhed og usårlighed modarbejder nu hinanden lidt vil jeg mene :)
#207 Ispep 11 år siden
Det kan det gøre, men jeg synes faktisk batman-filmene viste en mere såret og ikke mindst fejlbarlig helt, samtidig han også var handlekraftig og stærk. De fandt en fin balancegang, ihvertfald indenfor de givne rammer.
#208 BN 11 år siden
Ikke nødvendigvis. Batman/Bruce Wayne er følelsesmæssigt/psykisk sårbar, og modsat hvad man plejer at se i mange andre superheltefilm er han også fysisk sårbar i forhold alle de knubs, slag, (hunde)bid og ildpåsættelser han udsættes for i løbet af trilogien. At der så er visse ting han kan gøre (fald fra høje steder m.m.), hvor man ville mene, at han burde være død på stedet eller ihvertfald livsfarligt kvæstet, er så hvad det er - det hører med til genren og Batman-universet, og i det ene tilfælde, dér hvor han redder Rachel, forklarer filmen det (visuelt) med at hans flagermuse-kappe eller vinger afbøder faldet.
#209 rbh 11 år siden
jeg sad og hygge mig med Søren Malling som chefen for et rederi, der havde kidnappet sømænd. Pilou Asbæk spillede røven ud af bukserne. det var en film, der fik mig gennem alle mine følelse i livet....
#210 [ikke godkendt bruger] 11 år siden