• Inception
    23%
  • Independence Day
    20%
  • En anden film
    13%
  • The Big Lebowski
    11%
  • Gladiator
    10%
  • Commando
    7%
  • E.T.
    4%
  • Ondskabens Hotel
    3%
  • Forrest Gump
    3%
  • Titanic
    1%
  • Armageddon
    1%
  • Taxi Driver
    1%
  • Den sjette sans
    1%
  • Gravity
    1%
  • Festen
    1%

Stemmer i alt: 1238

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 moulder666 10 år siden

Af de nævnte film, er det uden tvivl The Big Lebowski - selvom det ikke ville være det samme uden Steve Buscemi!

De tilbageværende hovedkarakterer ville dog sagtens kunne bære endnu en film - så længe man ikke "genbrugte" alle fra etteren men havde nye, opfindsomme roller med.

Af andre film...hmmm...lad mig bare sige "Serenity" og så gå tilbage og surmule!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 GustavE 10 år siden

Ikke rigtig nogen af dem, faktisk. Men hvis jeg skulle sige en, ville det være Inception.
Gravatar

#3 Naggzu 10 år siden

stemte en anden.

DREDD
Gravatar

#4 David Munch 10 år siden

Gladiator. Med zombie-Crowe!

Faaaaantastisk film.. :)
Gravatar

#5 Silver666 10 år siden

The Big Lebowski.
Og Rambo men den er på vej jo :-)
Gravatar

#6 Kisbye 10 år siden

Jeg gad godt se The Last Full Measure blive filmatiseret, selvom Gods and Generels skuffede.
Kan se at den står som "in development" på IMDb, men det er vel tvivlsomt om det bliver til noget.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#7 MonsTruz 10 år siden

Der er jo rigtige mange gode film på den liste, men de fleste af dem passer en efterfølger ikke rigtig ind.
Inception har dog nogle interessante idéer, så en efterfølger sat i samme universe med et nyt cast, kunne være helt fint.
Gravatar

#8 Badeby 10 år siden

Helt klart Inception...
Men på den anden side.. Christopher Nolan har lavet et mesterværk, og det tror jeg ikke at de tør sætte på spil.
Gravatar

#9 Ménner 10 år siden

Stemte "En anden film". Kunne godt tænke mig en efterfølger til Superbad. Eller Serenity, nu hvor "Moulder666" nævner det :P
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#10 Malik 10 år siden

Nick Cave skrev faktisk manuskript til gladiator efterfølger, kunne være interessant at se den blive filmatiseret. Men Big Lebowski stemte jeg på

Skriv ny kommentar: