• Iron Man 2
    51%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del I
    21%
  • Toy Story 3
    13%
  • Wall Street 2
    4%
  • Eclipse
    4%
  • Anden fortsættelse
    3%
  • Shrek Den Lykkelige
    2%
  • Little Fockers
    1%
  • Sex and the City 2
    1%

Stemmer i alt: 1896

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Kochie 14 år siden

Iron Man 2 var min vinder, til jeg så den seneste Toy Story 3 trailer. Den film bliver guld, 3D or not.
Gravatar

#12 Riqon 14 år siden

Iron Man 2! Robert Downey Jr., Don Cheadle, Mickey Rourke! Bad-ass actionsekvenser og drengerøvslir og, hvis den er ligesom 1'eren, sjov dialog! Det bli'r godt :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#13 Åkepool 14 år siden

Iron man 2, men ser da også frem til Tron legacy.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 StigK 14 år siden

Iron man 2 og HP skal nok blive fede, men hvis Predators kommer i 2010, må det være den jeg glæder mig mest til! Så "Anden fortsættelse"...
Gravatar

#15 Bardoboy 14 år siden

Uuf, der er mange toer at glæde sig til, men Sex And the City er klart på toppen!
Gravatar

#16 filmz-Narniabæver 14 år siden

1. Shrek 4
2. Toy Story 3
3. Harry Potter
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#17 rockysds 14 år siden

Iron Man 2.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#18 BianK 14 år siden

Mange gode, men valgte Harry Potter, da det er den jeg har fulgt mest med i :D Men ser også frem til Iron man2, toy story3, Eclipse, sherk4 & Sex and the ciry2, + andre - resten kender jeg ikke lige af navn XP
BianK
Gravatar

#19 Mr. Chriss 14 år siden

Glæder mig mest til Iron man 2, men venter også med stor spænding på at se Toy story 3 og Harry Potter.
Gravatar

#20 Ménner 14 år siden

1. Iron man 2
2. Toy story 3
3. Little Fockers
4. HP

de fire skal sgu nok gå hen og blive ganske underholdende :D Håber også at den nye Shrek bliver værd at se, men med de tidligere efterføgere svinder håbet lige så stille :P
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson

Skriv ny kommentar: