• Iron Man 2
    51%
  • Harry Potter og dødsregalierne: Del I
    21%
  • Toy Story 3
    13%
  • Wall Street 2
    4%
  • Eclipse
    4%
  • Anden fortsættelse
    3%
  • Shrek Den Lykkelige
    2%
  • Little Fockers
    1%
  • Sex and the City 2
    1%

Stemmer i alt: 1896

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 TheEnd 14 år siden

Inside man 2
Iron man 2 + 3
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#42 PredatorX 14 år siden

Toy Story 3
Tron Legacy
Iron Man 2
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#43 filmz-ab 14 år siden

God karisma kan for mig altså ikke løfte det alene :-) Jeg var da ganske godt underholdt, synes Iron Man var herlig 2 timers let underholdning. En bedre film vil jeg næsten vædde med du IKKE får når 2'eren kommer, men blot mere af det samme, blot større.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#44 Kruse 14 år siden

#43: Det er heller ikke fordi at jeg egentlig synes at resten af filmen er dårlig. Bestemt ikke. Actionscenerne er nu ganske fede, udover en noget fesen boss-fight til sidst. Robert Downey Jr. er bare næsten altid meget underholdende, og han gør virkelig denne rolle til sin egen. Jeg kan bare ikke forestille mig at den havde fungeret med nogen anden skuespiller, da han efter min mening er den der holder fast i filmen og gør at den aldrig ryger helt over i "generic super-hero action movie".

Og når jeg siger bedre film, er det da heller ikke fordi at jeg forventer særligt meget mere af den næste film. Hvis den kan holde det samme niveau, Robert Downey Jr. igen er underholdende og en federe boss + lidt bedre actionscener, ja så får den da nok også et syn fra mig af :)

Jeg tror nu heller ikke at vi har så forskellige syn på Iron Man filmen. Jeg vil også klassificere den så 2 timers let underholdning, men jeg mener bare også samtidigt at Robert Downey Jr. klart var det bedste ved filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45 filmz-ab 14 år siden

hehe okay, så er jeg bedre med, og enig. Ja, han var ret eminent kære Downey, selvom han også er kørt lidt fast i at gentage sig selv en smule, synes jeg.

Jeg er lidt bange for, at 2'eren blot følger det sædvanlige koncept, for en efterfølger. Større og vildere. Men uden den charme, som etteren havde, og fik ros for mange steder.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: