-
Iron Man 251%
-
Harry Potter og dødsregalierne: Del I21%
-
Toy Story 313%
-
Wall Street 24%
-
Eclipse4%
-
Anden fortsættelse3%
-
Shrek Den Lykkelige2%
-
Little Fockers1%
-
Sex and the City 21%
Stemmer i alt: 1896
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 TheEnd 14 år siden
Iron man 2 + 3
#42 PredatorX 14 år siden
Tron Legacy
Iron Man 2
#43 filmz-ab 14 år siden
God karisma kan for mig altså ikke løfte det alene :-) Jeg var da ganske godt underholdt, synes Iron Man var herlig 2 timers let underholdning. En bedre film vil jeg næsten vædde med du IKKE får når 2'eren kommer, men blot mere af det samme, blot større.
#44 Kruse 14 år siden
Og når jeg siger bedre film, er det da heller ikke fordi at jeg forventer særligt meget mere af den næste film. Hvis den kan holde det samme niveau, Robert Downey Jr. igen er underholdende og en federe boss + lidt bedre actionscener, ja så får den da nok også et syn fra mig af :)
Jeg tror nu heller ikke at vi har så forskellige syn på Iron Man filmen. Jeg vil også klassificere den så 2 timers let underholdning, men jeg mener bare også samtidigt at Robert Downey Jr. klart var det bedste ved filmen.
#45 filmz-ab 14 år siden
hehe okay, så er jeg bedre med, og enig. Ja, han var ret eminent kære Downey, selvom han også er kørt lidt fast i at gentage sig selv en smule, synes jeg.
Jeg er lidt bange for, at 2'eren blot følger det sædvanlige koncept, for en efterfølger. Større og vildere. Men uden den charme, som etteren havde, og fik ros for mange steder.