• Star Wars 7
    26%
  • Alien 5
    19%
  • Die Hard 5
    14%
  • Tilbage til fremtiden 4
    11%
  • Indiana Jones 5
    9%
  • Evil Dead 4
    7%
  • Austin Powers 4
    5%
  • Rambo 5
    3%
  • Frækkere end politiet tillader 4
    3%
  • Politiskolen 8
    1%
  • Shrek 5
    1%
  • Rocky 7
    1%

Stemmer i alt: 2886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 hurin 13 år siden

Det lader til 25% af FilmZ læsere er analfikserede, da de 3 gange de blev bollet af George Lukas ikke var nok for dem, de stiller villigt op til endnu en omgang.

'Star Wars 4, Jar Jar Begins'
Zardoz has spoken
Gravatar

#62 Batsy 13 år siden

61# eller de bare kunne lide dem alle sammen?

tror ikke de blev bollet af George? (;
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#63 Gasivodo 13 år siden

#61 Enig, ganske rystende:-D

Dermed kære læsere: I må nu forstå, at RAMBO 5 er det eneste gode i det sølle liv - I nu engang har!?

Edit:
Damn it!? For første gang i mit (net)liv er jeg blevet påvirket af en anmeldelse på FILMZ...
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#64 djibyman2-the seque 13 år siden

Gasivodo (63) skrev:
Dermed kære læsere: I må nu forstå, at RAMBO 5 er det eneste gode i det sølle liv - I nu engang har!?


Jeg kunne nu også godt se en forsættelse til Hot Shots 3.....øøøh, nu gjorde jeg det igen, jeg mener Rambo 4, den er bare så morsom, hele filmen minder mig om slut scenen i Hot Shots 2, der hvor bodycount kommer på, verdens klasse;-).........mere meningsløst vold, i love it, ....i know, ....... i´m a sick puppy;-)
Gravatar

#65 filmz-loke76 13 år siden

Bubba ho tep 2????
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#66 Svagin 13 år siden

Af valgmulighederne er det helt klart en Die Hard 5

Men glæder mig nok mest til Ghostbusters 3!!!!

http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#67 Svagin 13 år siden

[quote=Svagin (66)]Af valgmulighederne er det helt klart en Die Hard 5

Men glæder mig nok mest til Ghostbusters 3!!!!

Ghostbusters3
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#68 Jimmbo 13 år siden

Det kunne da være møg frækt, at der kom endnu en Austion Power. Det var virkelig nogle fede film, og kunne helt sikkert godt laves nogle flere af.
Så Mike-drengen skal bare i gang igen..
Gravatar

#69 Adagio 13 år siden

Ikke mange rigtige valgmuligheder på listen for mig :(

Star Wars 7... SW har aldrig sagt mig noget

Alien 5 - Har desværre aldrig fået taget mig sammen til at se dem... kunne være jeg snart skulle det

Die Hard 5 - Var da nogle gode nok film, men ikke noget som jeg ser frem til at se

Tilbage til fremtiden 4 - De første 3 film var super gode, men film-serien sluttede med 3'eren. Og der vil altså ikke være nogen Back to the Future uden Michael J. Fox

Indiana Jones 5 - De første 3 var super, 4'eren var 'ok'... Jones er altså blevet for gammel til denne film-serie, og jeg ser helst serien forblive som den er, istedet for at Jones søn overtager

Evil Dead 4 - Siger mig intet

Austin Powers 4 - Aldrig set dem

Rambo 5 - Det da kun hvis den fortsætter samme stil som den første. Rambo filmene blev mere og mere kedelig for hver fortsættelse

Frækkere end politiet tillader 4 - De første to var gode, 3'eren var 'ok'. Selvom det kunne være fedt med en der var af samme stil som den første, så tror jeg at det vil være bedst at de bare lader det ligge... Beverly Hills Cop er fra en anden tid og vil nok ikke blive så god hvis de laver den i dag

Politiskolen 8 - Jeg er en af dem der godt kan lide Police Academy filmene (lige bortset fra 6'eren og 7'eren). HVIS det skulle lave en ny fortsættelse, så skal det være med hovedpersonerne fra de første fire film... Mahoney manglede seriøst fra de sidste film

Shrek 5 - Shrek filmene er altid sjove. Ikke de mest amazing animations film, men gode nok

Rocky 7 - Syntes alle disse film var kedelige



Der er dog andre film jeg hellere vil se. Gremlins, Hot Shots og Ghost Busters fortsættelser står højt på min ønskeseddel :)
Gravatar

#70 MOVIE1000 13 år siden

Der mangler Saw VIII på listen :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: