• Star Wars 7
    26%
  • Alien 5
    19%
  • Die Hard 5
    14%
  • Tilbage til fremtiden 4
    11%
  • Indiana Jones 5
    9%
  • Evil Dead 4
    7%
  • Austin Powers 4
    5%
  • Rambo 5
    3%
  • Frækkere end politiet tillader 4
    3%
  • Politiskolen 8
    1%
  • Shrek 5
    1%
  • Rocky 7
    1%

Stemmer i alt: 2886

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 13 år siden

Jeg har stemt Die Hard 5 - den eneste filmserie som kan holde til endnu en film.

Star Wars-historien sluttede i 6'eren, og forhistorien blev perfekt afrundet med 3'eren. Jeg har ikke brug for en 7'er. Find på noget nyt, George Lucas eller nyd dit otium.

Alien sluttede for mit vedkommende ved 2'eren.

Indiana Jones var god i gamle dage, da Harrison Ford var ung og der var gode manuskripter til serien. Nu er løbet kørt. Men trilogien ville leve for evigt.

Tilbage til Fremtiden sluttede glimrende med 3'eren og behøver ingen fortsættelse. Desuden er Michael J. Fox den eneste jeg i givet fald ville se i hovedrollen, men han er blevet for gammel.

Evil Dead og Austion Power interesserer mig ikke.

Rambo 2, 3 og 4 burde aldrig have været lavet, så absolut nej tak til en 5'er. Men den første film, 'First Blood' var en fremragende film, der ikke behøvede nogen fortsættelse.

Frækkere end politiet tillader aka Beverly Hill Cops var relativt sjov, da jeg var ung i 1980'erne - idag er den en flad oplevelse, og Eddie Murphy er ikke morsom længere. DE to efterfølgere var endnu dårligere, så nej tak til en 4'er.

Den første Politiskolen-film var dårlig, ja, kun sjov i glimt, og de mange efterfølgere var elendige. Så nej tak til en 8'er.

Rocky og Rocky 2, 3 og 4 er nok sådan cirka de fire mest uinteressante film, jeg nogensinde har set. Jeg agter derfor ikke at spilde min tid på hverken Rocky 5 eller 6 .... og da allermindst 7.

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 filmz-jonasgr 13 år siden

BN (11) skrev:

Tilbage til Fremtiden sluttede glimrende med 3'eren og behøver ingen fortsættelse. Desuden er Michael J. Fox den eneste jeg i givet fald ville se i hovedrollen, men han er blevet for gammel.


Alderen tror jeg er hans mindste problem ;)

Men jeg vil nok også mene Die Hard 5, ikke mindst fordi nummer 4 i rækken var en ganske habil film.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13 David Munch 13 år siden

Star Wars 7... Den film har det univers med flest muligheder.. :)
Gravatar

#14 MOVIE1000 13 år siden

Er glad for at se ingen indtil videre har stemt Rocky 7, vil væde med at det er narniabæver der har stemt på Shrek 5 ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#15 tiany 13 år siden

Indiana Jones 5 - fordi den serie ikke skal huskes for den ikke så vellykkede 4er og jeg må simpelthen tro på at Spielberg kan få styr på Lucas længe nok til at der kommer et habilt manuskript ud af det.
Valar morghulis
Gravatar

#16 Ramden 13 år siden

Må indrømme at jeg sgu gerne så en "Rambo 5". Nu er jeg vokset op med de 3 første, og synes 4'eren sparkede røv, så her var der ingen tvivl.
Gravatar

#17 keitel 13 år siden

Evil Dead 4- helt klart, alle de andre forslag er spild af tid.
Gravatar

#18 Jack--- 13 år siden

Stemte Die Hard 5, da jeg synes de andre fire alt for awesome :D har dog lyst til at stemme på Rocky 7, da jeg elsker Rocky, men 6'eren blev bare sluttet perfekt af :)
Gravatar

#19 davenport 13 år siden

BttF4 - en drengedrøm ville gå i opfyldelse!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 Coffey Mug 13 år siden

None of the above!

Skriv ny kommentar: