-
Star Wars 726%
-
Alien 519%
-
Die Hard 514%
-
Tilbage til fremtiden 411%
-
Indiana Jones 59%
-
Evil Dead 47%
-
Austin Powers 45%
-
Rambo 53%
-
Frækkere end politiet tillader 43%
-
Politiskolen 81%
-
Shrek 51%
-
Rocky 71%
Stemmer i alt: 2886
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 BN 13 år siden
Star Wars-historien sluttede i 6'eren, og forhistorien blev perfekt afrundet med 3'eren. Jeg har ikke brug for en 7'er. Find på noget nyt, George Lucas eller nyd dit otium.
Alien sluttede for mit vedkommende ved 2'eren.
Indiana Jones var god i gamle dage, da Harrison Ford var ung og der var gode manuskripter til serien. Nu er løbet kørt. Men trilogien ville leve for evigt.
Tilbage til Fremtiden sluttede glimrende med 3'eren og behøver ingen fortsættelse. Desuden er Michael J. Fox den eneste jeg i givet fald ville se i hovedrollen, men han er blevet for gammel.
Evil Dead og Austion Power interesserer mig ikke.
Rambo 2, 3 og 4 burde aldrig have været lavet, så absolut nej tak til en 5'er. Men den første film, 'First Blood' var en fremragende film, der ikke behøvede nogen fortsættelse.
Frækkere end politiet tillader aka Beverly Hill Cops var relativt sjov, da jeg var ung i 1980'erne - idag er den en flad oplevelse, og Eddie Murphy er ikke morsom længere. DE to efterfølgere var endnu dårligere, så nej tak til en 4'er.
Den første Politiskolen-film var dårlig, ja, kun sjov i glimt, og de mange efterfølgere var elendige. Så nej tak til en 8'er.
Rocky og Rocky 2, 3 og 4 er nok sådan cirka de fire mest uinteressante film, jeg nogensinde har set. Jeg agter derfor ikke at spilde min tid på hverken Rocky 5 eller 6 .... og da allermindst 7.
#12 filmz-jonasgr 13 år siden
Alderen tror jeg er hans mindste problem ;)
Men jeg vil nok også mene Die Hard 5, ikke mindst fordi nummer 4 i rækken var en ganske habil film.
'Cause I'm evil"
#13 David Munch 13 år siden
#14 MOVIE1000 13 år siden
#15 tiany 13 år siden
#16 Ramden 13 år siden
#17 keitel 13 år siden
#18 Jack--- 13 år siden
#19 davenport 13 år siden
#20 Coffey Mug 13 år siden