-
Axelmusic20%
-
DVDoo20%
-
CD-WOW17%
-
Køber ikke dvd'er på nettet16%
-
CDON9%
-
Andre8%
-
Play6%
-
LaserDisken4%
-
DVDPacific1%
-
DVDImport0%
-
ChoicesDirect0%
Stemmer i alt: 1632
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Bates 18 år siden
#22 MadMartigan 18 år siden
CD-WOW
Axelmusic
DVDoo
LaserDisken
CDON
... hvor man er 100% sikker på IKKE at skal betale told?
#23 filmz-yoshimura 18 år siden
#24 MouseMickey 18 år siden
vis man går ind i butikker som Stereo Studio og Tp-musik... kan man mange gange finde filmen billiger der.. eller lige så billige og man slipper jo os for fragt.... handler kun på nettet når der er nogle g specielle tilbud
#25 dyg 18 år siden
For det første, så er der mange online-butikker, hvor der er fri levering, så det argument røg der :)
Desuden så er det altså et fåtal af film du kan finde billigere i TP / Stereo Studio end på nettet, måske kan der være en smule rigtigt i det du siger, hvis du udelukkende går efter danske udgivelser med danske tekster (og ikke vil have australske udgivelser med danske tekster, der ofte kan fåes billigere end de danske).
#26 Yoda 18 år siden
Jeg vil vove den påstand, at alle film kan fås billigere eller i hvert fald til samme pris som i de fysiske butikker.
Desuden er udvalget mikroskopisk lille i de fysiske butikker herhjemme sammenlignet med internetforhandlerne.
#27 cyberzed 18 år siden
#28 mini_jette 18 år siden
#29 filmz-Kadann 18 år siden
TP og SS har helt bestemt nogle gode tilbud fra tid til anden, men selvom filmene koster helt ned til 25 kr., så er det MEGET tit at man kan få samme film i en bedre udgave til enten samme pris eller meget lidt ekstra.
Som andre skriver, så er argumentet med fragt ikke specielt godt, da butikker som Axel (Club Raccoon) og cd-wow sender fragtfrit og samtidig har rigtigt mange gode tilbud.
Kigger du på en butik som Axel, så har de mange tusind titler til rådighed, hvor en ret stor del af dem ikke er mulige at købe i danmark.
Samtidig er der jo ekstremt mange forhandlere at vælge imellem, så er der en bestemt udgave af en film du søger, så kan du altid finde en forhandler et eller andet sted i verden der har den.
For eksempel har jeg netop købt den p.t. bedste udgave af "Christiane F" hjem fra Holland til en ret god pris. Skulle jeg have en dansk forhandler til at hente præcis den udgave hjem, skulle jeg ihvertfald betale 50-100 kr. ekstra for den, hvilket jo ikke er specielt fedt.
Skulle jeg i stedet købe den danske udgave, skulle jeg nøjes med en udgave med et dårligere lydspor og i et forkert billedformat og dermed få en dårligere oplevelse.. ikke specielt optimalt i min bog.
Selvfølgelig er smag forskellig, men jeg foretrækker en god udgave af filmene, hvor billedet og lyden er i orden for at få den bedste oplevelse.. og drejer det sig om film jeg har et specielt forhold til, så foretrækker jeg helt sikkert den bedste udgave på markedet og lægger gerne et stykke arbejde i at finde den, samt finde den til den bedste pris. :)
#30 davenport 18 år siden
Men på WOW kan det godt irritere mig, at der tit mangler info. Man kunne godt savne noget mere specifikt om udgivelsen, og et billede af filmen, der var taget til formålet, og ikke bare coveret.
Og er der iøvrigt ikke noget om, at man kan blive bonget af tolden fra Play?