-
Axelmusic20%
-
DVDoo20%
-
CD-WOW17%
-
Køber ikke dvd'er på nettet16%
-
CDON9%
-
Andre8%
-
Play6%
-
LaserDisken4%
-
DVDPacific1%
-
DVDImport0%
-
ChoicesDirect0%
Stemmer i alt: 1632
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 stefsims 18 år siden
Handler dog mest med vaskebjørnen så den fik min stemme. Men den er tæt forfulgt af Play.
Ellers bruger jeg DVD bargain som et udemærket værktøj til at finde en film til laveste omkostninger..
#32 filmz-Kadann 18 år siden
Jo, det kan man. Samme regler som alle andre steder udenfor EU. :)
#33 DarkLight 18 år siden
Nu er Play.com jo udenfor EU...
#34 davenport 18 år siden
#35 Razzia 18 år siden
Har købt langt de fleste film hos dem. Derudover har jeg også handlet en del hos Play, Axel, CDON, dvdoo, laserdisken, og en enkelt gang hos dvdfromkorea.com.
#36 MikkelHJ 18 år siden
Som oftest finder jeg en sælger på Amazon.co.uk, der er villig til at sælge varen brugt til en billig penge.
Det var blandt andet sådan, jeg fik gjort min samling af diverse TV-Serier såsom Sledge Hammer!, The Tick og The Singing Detective komplet.
Min samling af Starsky & Hutch er ikke helt komplet endnu. Jeg mangler stadig fjerde sæson. Nå ja, og så håber jeg da stadig på, at resten af Son of The Beach bliver udgivet.
#37 MouseMickey 18 år siden
#26 filmen vil sikkert godt kunne findes til de samme priser men ik i reg-2 med danske tekster
#29 plejer os at gøre meget ud af at finde den billigste udgave af filmen på nettet og jeg os helst havde lyden og billed er godt...
har f.eks lige købt "for a few dollars more" til en 50'er har jeg da ikke kunne finde billiger...
jeg mener ikke at alle film i butikkerne er billiger end dem på nettet... jeg mener bare at butikker specielt Tp Ss køre med et stort udvalg af tilbud der kan konkurre med nettet
#38 PredatorX 18 år siden
#39 filmz-Kadann 18 år siden
Og jeg er ikke enig, jeg mener at TP og SS har et meget lille udvalg som kan konkurrere med priserne online.
Det udvalg der kan konkurrere med priserne online, er den lille gruppe af tilbudsfilm som de kører med, hvor priserne ligger fra 50 kr. og nedefter, ligeså snart man kommer en smule over 50 kr., så kan det næsten altid lade sig gøre at finde filmen billigere online - hvis vi selvfølgelig taler om film hvor underteksterne er irrelevante.
Hvis vi taler udgivelser med danske undertekster, så er TP og SS bestemt i den billige ende, men der kan både cd-wow og cdon faktisk også levere en stor del gode tilbud.
#40 MouseMickey 18 år siden