• Chuck Norris
    33%
  • Jean-Claude Van Damme
    28%
  • Kurt Russell
    10%
  • Steven Seagal
    8%
  • Sven-Ole Thorsen
    7%
  • Dwayne Johnson
    6%
  • Michael Dudikoff
    4%
  • Anden skuespiller
    3%

Stemmer i alt: 2517

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Utyske 13 år siden

#10 -

Mig bekendt har han godt nok aldrig været med i en af Slys film, men han er jo nærmest fast inventar i Arnies action-film, selvom det kun er biroller og da tanken jo er at hylde 80'ernes actionfilm, er Sven-Ole jo et ligeså godt bud som så mange andre.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12 Nicki52 13 år siden

Hvad med Cuba Gooding Jr.? Bare som håndlanger. Han kan ligeså godt være med ligesom Steve Austin. Jeg ved godt det to forskellige vægtklasser.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 Twister 13 år siden




Chuck Norris har absolut højeste prioritet!
Efterfulgt af Seagal og Van Damme på en delt 2. plads og på en 3. plads har vi så Kurt Russel!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#14 jessup 13 år siden

Et af de bedste "ikke sparkende klip" med Norris:



Klippet hvor han fortæller hvad han fejler kan ses bagefter.
This is just until June
Gravatar

#15 filmz-ab 13 år siden

Jeg har en svaghed for Kurt Russell.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#16 BN 13 år siden

Jim Carrey (i rollen som Ace Ventura)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 Hr. Nielsen 13 år siden

Jeg ved ikke om Kurt Russell passer ind her, men personligt ville jeg gerne se ham i dette selskab og han har da også en fortid sammen med Stallone, så hvorfor ikke....Men ellers Van Damme, han kan både spille og sparke røv (ja altså han kan ikke spille røv, men synes han indimellem har vist takter af at han faktisk kan mere som skuespiller end han ofte krediteres for, selvfølgelig også pga hans svage roller og halvdårlige film)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#18 TP-DK 13 år siden

Jeg vil helst se Jean Claude Van Damme, men Wesley Snipes tror jeg også ville kunne passe ind i The Expendables.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#19 kasperfmn 13 år siden

#4 Stallone er ikke på talefod med Weathers og det har de ikke været i en god del år. Han bryder sig meget lidt om manden og når han ser sit snit til det, så stiller han ham da også gerne i et dårligt lys som et grådigt monster, der er ulideligt at arbejde sammen med.
Gravatar

#20 filmz-Claudius 13 år siden

Kurt Russell er nok den eneste, jeg kan holde ud at se. Men hvorfor al den snak om nr. 2? Det er jo slet ikke sikkert, at der kommer en endnu, og efter at have set "Expendables" vil jeg gerne spares for den obligatoriske fortsættelse. Once was enough. A sequel is expendable.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: