• Regner ikke med at gå i biffen i oktober
    31%
  • "Ratatouille"
    25%
  • "Stardust"
    11%
  • Anden premierefilm
    11%
  • "Michael Clayton"
    6%
  • "Dark is Rising"
    4%
  • "The Brave One"
    3%
  • "The Heartbreak Kid"
    3%
  • "Kiki - den lille heks"
    2%
  • "Guldhornene"
    2%
  • "Hvid nat"
    1%

Stemmer i alt: 1266

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Is 17 år siden

Venter til November.. Men kan godt være, at jeg ser The Brave One... Den ser da ok ud.
Gravatar

#22 mr gaijin 17 år siden

Anden Film: Persepolis. Men ellers er det mest septembertitler, som jeg vil se i oktober. Eastern Promises, Knocked Up og Sicko. Den danske dokumentar The Monestary ser også interessant ud.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#23 moulder666 17 år siden

Jeg skal ikke ind at se noget...synes ikke rigtig der er noget, der har effekter nok (eller bare er en film jeg har set nok frem til) for at det kunne trække mig af sted!

Men jeg skal da helt klart se Ratatouille når den kommer på dvd engang! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#24 HonoDelLoce 17 år siden

Hvis jeg SKULLE derind, blev det The Brave One - men det er samtidigt også en film, jeg sagtens kan vente med at se til den er tilgængelig i BlockBuster :D

Så jeg kommer nok ikke i biffen i oktober :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#25 Skeloboy 17 år siden

#22, har arbejdet ved Odense Filmfestival i år, og alle har talt om The Monastery. Har dog ikke fået set den, men alle der har set den og anmeldt den har været begejstrejtet(undtagen anmelderklassen, men de er fra 8. klasse).

Eastern Promises skal jeg se, ellers er det ikke rigtig noget.
Gravatar

#26 elwood 17 år siden

Satser lige på at se Ratatouille med min ven, inden jeg ryger op til Nord Djursland i stortset hele Oktober måned, hvor der skal optages film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 inflector 17 år siden

Der er ikke noget der lokker, men kommer nok til at se Eastern Promises i oktober.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#28 Benway 17 år siden

Persepolis og Kiki er nok de to, jeg er mest ivrig efter at se.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#29 filmz-grev_michal 17 år siden

Nu har jeg allerede ved en tidligere lejlighed set Stardust, regner ikke med at få set nogle af de andre.
Gravatar

#30 Winniepooh 17 år siden

Klart Ratatouille på trods af at de ikke viser den i en ordentlig bif på org. sprog.

Er den virkelig gået så ringe i USA? De kørte da Cars i Imperial...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: