• Terminator 2
    43%
  • Predator
    15%
  • Commando
    8%
  • Total Recall
    7%
  • True Lies
    7%
  • Conan The Barbarian
    7%
  • Terminator
    7%
  • Anden
    3%
  • Running Man
    3%

Stemmer i alt: 618

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 commy 22 år siden

lidt svært at vælge mellem Terminator eller Terminator 2, men jeg har stemt på T2!
Gravatar

#2 filmz-Gizmoduck 22 år siden

Ack hvem har dog stemt på running man? den har jo ikke andet end titlen til fælles med den udmærkede stephen king(under psedonym) bog Running man...intet, det svarer til at lave en LOTR film der handler om....et advokat firma eller sådan noget

Giz
Gravatar

#3 filmz-Gruber 22 år siden

Jeg synes vi mangler en film: Last Action Hero
Gravatar

#4 Spanner 22 år siden

True Lies er klart for fed. Den har det hele: action, humor og Arnold til hest
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Gruber 22 år siden

Jeg stemte godt nok også True Lies... Han spiller jo kanon :)
Gravatar

#6 filmz-vassago 22 år siden

Der mangler da nogen af de bedre, hvad med Red Heat, Last Action Hero og End of Days.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 filmz-ArnoldUs 22 år siden

Jeg har stemt på Commando, da det er den sjoveste arnold film, forstået på den måde at den er så langt ude. Man skal bare se scenen på øen, hvor han slår flere hundrede bad guys ihjel uden selv at blive rigtig såret, simpelthen en 80'er klassiker uden lige. Jeg overvejede dog også at stemme på Hercules In New York da dette er en Arnold klassiker, men den er squ for ringe, selvom det er sjovt at høre arnold synkroniseret.
Over and Out
Gravatar

#8 filmz-henrikmk 22 år siden

Jeg stemte på Terminator, fordi her er han er den mest scary bad-ass type han nogensinde har spillet, og han gør det noget nær perfekt.

Husker tydeligt hvor uhyggeligt det var at se gør-det-selv kirurgi!

Elsker den film til døde og må og skal bare have den på DVD, når jeg får en afspiller...
Hail Ilpallazo!
Gravatar

#9 filmz-KingPin 22 år siden

Rent faktisk dræber Arnie kun 83 mænd på øen. Udover det stemte jeg på Predator, faktisk kun på grund af "Jægeren", han er lidt for cool!
Gravatar

#10 filmz-ArnoldUs 22 år siden

#9 siger du kun 83. Det virker squ som at det er en hel del mere, men det kan godt være at jeg er blevet grebet af den kanon fede stemning der er i commando. Bare det at han går i land i nogle små badebukser, og derefter har en rocket launcher, nogle maskingeværer, pistoler og håndgranater. Man kan da ikke andet end synes at Arnold er den fedeste skuespiller, på trods af at han har lavet nogle rimelige dårligefilm, så er hovedparten den fineste og mest RÅpolerede action der nogensinde er lavet, Arnold skulle måske overveje efter T3 at lave Braindead 2 :)

Skriv ny kommentar: