• Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    38%
  • Super 8
    16%
  • Captain America: The First Avenger
    12%
  • Cowboys & Aliens
    8%
  • Abernes planet: Oprindelsen
    5%
  • The Green Lantern
    5%
  • Dirch
    4%
  • Ingen sommerfilm til mig i år
    3%
  • Biler 2
    3%
  • Conan the Barbarian
    2%
  • Anden film
    2%
  • Smølferne
    1%
  • Midnight in Paris
    1%

Stemmer i alt: 3377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 davenport 13 år siden

Cowboy, Indianer & Hest!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 Frederik 13 år siden

Midnight in Paris, The Whistleblower (ved godt den er udkommet, men jeg har travlt!) og Abernes Planet har potentiale.

Ender nok med også at få set Captain America.
Gravatar

#13 Babo Rises 13 år siden

Synes desværre, at denne sommer ser flad ud, bortset fra Super 8, som også har fået gode anmeldelser. Jeg nyder ellers sommerbio-heden, men kvaliteten er godt nok ikke for høj i år. Gid vi kunne springe frem i tiden og få 2012.
Gravatar

#14 Sweetiebellefan 13 år siden

Efteråret har bedre film at byde på, men der er dog Midnight in Paris, Cowboy & Aliens, Harry Potter, Biler 2 og Abernes Planet.

Næste sommer stjæler selvfølgelig den næste Batman og Pixar film det hele.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#15 Antlion 13 år siden

Ingen af de nævnte.
Gravatar

#16 Skeloboy 13 år siden

Glæder mig ikke specielt til nogen af dem på listen, men stemte HP, da det er den eneste, jeg gider se af de nævnte...
Gravatar

#17 Schranke 13 år siden

Super 8 helt klart, glæder mig til at se hvad der var i det tog^^
Gravatar

#18 MOVIE1000 13 år siden

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 chandler75 13 år siden

"Super 8", som ser ud til at blive en god blanding af Abrams/Spielberg. Ud fra omtalen og hypen tror jeg, at den får en Oscar-nominering for bedste film (muligvis som den mest mainstream af filmene).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#20 HonoDelLoce 13 år siden

Det må også næsten være Super 8 herfra.. Udover Cowboys & Aliens er der ikke rigtigt andre film på den liste der, som tiltaler mig mere end blot at gøre mig lidt almen nysgerrig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: