• Harry Potter og dødsregalierne: Del II
    38%
  • Super 8
    16%
  • Captain America: The First Avenger
    12%
  • Cowboys & Aliens
    8%
  • Abernes planet: Oprindelsen
    5%
  • The Green Lantern
    5%
  • Dirch
    4%
  • Ingen sommerfilm til mig i år
    3%
  • Biler 2
    3%
  • Conan the Barbarian
    2%
  • Anden film
    2%
  • Smølferne
    1%
  • Midnight in Paris
    1%

Stemmer i alt: 3377

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Ericmase 13 år siden

MOVIE1000 (18) skrev:

Det afsløre jo ikke "IT" tingen? :)

chandler75 (19) skrev:
"Super 8", som ser ud til at blive en god blanding af Abrams/Spielberg. Ud fra omtalen og hypen tror jeg, at den får en Oscar-nominering for bedste film (muligvis som den mest mainstream af filmene).

Sådan tænkte jeg cirka også :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#22 Sweetiebellefan 13 år siden

Hvor tiden dog går.

Fra slutnngen af næste måned er endnu en sommer Blockbuster tid forbi.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#23 Hr. Nielsen 13 år siden

Potter drengen efterfulgt af smalfilm-hyldsten Super 8......
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#24 moulder666 13 år siden

Synes desværre, at denne sommer ser flad ud, bortset fra Super 8, som også har fået gode anmeldelser. Jeg nyder ellers sommerbio-heden, men kvaliteten er godt nok ikke for høj i år. Gid vi kunne springe frem i tiden og få 2012.

2012 var nu ikke så god endda... (tøhø!)

Anywho, for en gangs skyld er der ikke rigtigt noget, der kan få mig op af stolen!

Green Lantern er nok den jeg er mest interesseret i, men den kan roligt vente til en DVD-oplevelse.

Derudover er der Super 8 og Cowboys & Aliens jeg kunne finde på at se, men det haster bestemt ikke.

Jeg tror, at jeg "nøjes" med at få set nogle af alle de film jeg har misset inden for de sidste par år i stedet!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#25 MOVIE1000 13 år siden

#21 Han sagde hvad der var i toget ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#26 Riqon 13 år siden

Harry Potter har da en vis appel, de tidligere film ikke har haft, eftersom det er finalen og dermed det store opgør mellem Potter og Volde, så jo, den er jeg da spændt på.
Super 8 ser også spændende ud.
Dirch også.
Men resten af filmene på listen interesserer mig ikke.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#27 Schranke 13 år siden

Det jo længe siden det kom ud, havde selv klaret spillet 2 dag efter udgivelse...
Men mente self "IT" tingen som #22 vidst forstod jeg mente.
Gravatar

#28 DjBeau 13 år siden

Dirch, fo show!
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#29 filmz-loke76 13 år siden

Super 8, skarpt efterfulgt af Abernes Planet... Green Lantern var satme en skuffelse på trods af lave forventninger
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#30 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg får nok set Harry Potter og Super8 i biografen. De fleste andre bliver sgu nok set senere på et eller andet tidspunkt... måske på nær Smølferne.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: