-
Transformers: De faldnes hævn37%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen19%
-
Inglourious Basterds14%
-
Public Enemies6%
-
Brüno6%
-
Ice Age 3 - Dinosaurerne kommer3%
-
G.I. Joe3%
-
Drag Me to Hell3%
-
Synecdoche2%
-
Anden film2%
-
Crank: High Voltage2%
-
JCVD1%
-
Whatever Works0%
-
G-Force0%
-
Se min kjole0%
Stemmer i alt: 2470
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-Bruce 15 år siden
[url= - Eine Frau in Berlin[/url]
#22 the_paki_don 15 år siden
#23 KVASAR 15 år siden
Og i den mere seriøse ende, er det disse to film: "Public Enemies" / "Inglourious Basterds"
#24 Skeloboy 15 år siden
Harry Potter 6 glæder jeg mig til, synes sgu de meget fede. Gode hyggefilm, og den skal helt sikkert ses i biffen.
Brüno tror jeg bliver grineren og Whatever Works ser lovende ud.
Public Enemies og Inglourious Basterds havde jeg glædet mig til, men efter trailers og så'n, så gider jeg ikke rigtig. Men ok, er også ved at være træt af Christian Bale...
Resten af filmene er jeg rigtig meget rigtig ligeglad med.
#25 chronaden 15 år siden
min liste ser således ud:
1) Public Enemies
2) Inglorious Basters
3) Transformers 2
#26 PredatorX 15 år siden
Derefter glæder jeg mig meget til Public Enemies, som jeg tror bliver en overraskelse. Michael Mann kan stort set ikke lavet noget dårligt. Miami Vice er fortrængt...
Whatever Works ser jeg også frem til. Larry David!!!
Så kommer Inglorious Basterds, Drag me to Hell, Brüno og Transformers 2. Film som jeg tror er ganske underholdende, men som jeg ikke har den vilde mening om endnu.
GI Joe skal jeg se, men jeg har MEGET lave forventninger til den. Eller sagt på anden måde, jeg har ret høje forventninger til at det er noget makværk.
Crank 3 og Harry Potter har jeg absolut ingen intentioner om at se. Nogensinde.
Ice Age 3 skal jeg sikkert se sammen med min datter, men da jeg ikke kunne lide 2'eren, er det ikke noget jeg ikke kan vente med.
JCVD ville jeg glæde mig røv meget til hvis det ikke var fordi jeg allerede havde set den. Jeg var iøvrigt ret glad for den. 5/6.
#27 PredatorX 15 år siden
#28 HonoDelLoce 15 år siden
Faktisk er jeg ret så meget enig i den liste du der remser - på nær jeg har Public Enemies på 1. pladsen.. :)
JCVD har jeg dog ikke set endnu.. Er lidt bange for den.. Ved ikke hvorfor..
#29 keitel 15 år siden
#30 filmz-bigemaster666 15 år siden
2) Harry Potter og halvblods prinsen
3) ICE AGE 3
4) BRUNO
venter lige med at se de andere det kommer an på hvad den gamle vil se og transfomeres og terminator står på hans top 1.