-
Transformers: De faldnes hævn37%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen19%
-
Inglourious Basterds14%
-
Public Enemies6%
-
Brüno6%
-
Ice Age 3 - Dinosaurerne kommer3%
-
G.I. Joe3%
-
Drag Me to Hell3%
-
Synecdoche2%
-
Anden film2%
-
Crank: High Voltage2%
-
JCVD1%
-
Whatever Works0%
-
G-Force0%
-
Se min kjole0%
Stemmer i alt: 2470
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 BN 15 år siden
Næh, vi er bare nogle stykker, der ikke bryder os synderligt meget om den lille gnom og hans film. ;-)
#42 Highland Park 15 år siden
#43 jessup 15 år siden
edit overså Synodoche - den får min stemme.
#44 sluppermand 15 år siden
Lad ham da bare gå glip af guldet. Så er der mere til os andre :)
#45 filmzkim 15 år siden
Minder mig om, at jeg skal have fjælet en hel pakke Ferrero Rocher i aften :)
#46 filmzkim 15 år siden
Den seneste giver traumer, mens 3'eren og 4'eren var glimrende!
Ellers ser jeg frem til "Crank: High Voltage" og "Inglorious Basterds".
#47 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg ser altid frem til noget nyt af Woody :) Dejligt han er kommet op i gear de senere år, men jeg synes ikke han formår at komme op på niveauet fra tidligere; men Victoria ... var en rigtig god film. Og med forhåndsmeldingerne på denne, kan man jo kun glæde sig.
Men som en anden skrev, så er det lige før Constantin navnet i sig selv gør, at man får hysterisk høje forventninger til en tysk film (Anonyma - Eine Frau in Berlin). Og så et historisk tema, som jeg aldrig har set portrætteret på film.
#48 BN 15 år siden
Jo. ;-) ..... Men jeg gik også i gang, men så fortrød jeg. Jeg kan ikke holde ud at høre og se på den mand og hans mund-diarré. Min tanke var, at jeg måske ville se på hans film med nye øjne, eftersom det er så mange år siden jeg sidst så nogle stykker af dem. ... Lige nu har jeg bare ikke lyst til at fortsætte projektet. Senere måske.
#49 HonoDelLoce 15 år siden
Noget siger mig at du fuldstændig fejl-læser sådan en poll her :)
Man kan jo kun stemme på én film, og poll'en går på hvilken en man glæder sig mest til.. Bare fordi filmen ikke højt på listen, kan mange jo sagtens se frem til den - bare lidt mindre end andre film :)
#50 BevarThemsen 15 år siden
generelt glæder jeg mig til en god filmsommer .. :D