-
Transformers: De faldnes hævn37%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen19%
-
Inglourious Basterds14%
-
Public Enemies6%
-
Brüno6%
-
Ice Age 3 - Dinosaurerne kommer3%
-
G.I. Joe3%
-
Drag Me to Hell3%
-
Synecdoche2%
-
Anden film2%
-
Crank: High Voltage2%
-
JCVD1%
-
Whatever Works0%
-
G-Force0%
-
Se min kjole0%
Stemmer i alt: 2470
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 Petrescu 15 år siden
Transformers siger mig intet og venter stadig på at jeg har seriøse tømmermænd OG Transformers kommer på tv. Før får jeg ikke set hverken denne eller franchisens første film.
#52 tranberg 15 år siden
Jesus Christ..!
Manden er et af filmhistorien største komedie-legender, der i dén grad fornyede komediegenren gennem 70'erne og 80'erne.
Mht. til hans nyere film, har han jo næsten skabt en ny Allen-niche mellem de eksisterende genrer.
Smag og behag selvfølgelig, men anerkendelse skal han sku' have.
MANDEN HAR TRE OSCARS for crying out loud!
#53 Åkepool 15 år siden
Og?
George Bush har været præsident, det var heller ikke fortjent ;)
#54 BN 15 år siden
Hvad humor og komedie angår, så elsker jeg Groucho Marx, Monty Python's Flying Circus, Dave Allen, Mr. Bean, Alas Smith & Jones, Bill Murray og Jim Carrey, samt 'Airplane' 1+2, 'Top Secret', 'Naked Gun' 1-3 og 'Hot Shots' 1+2, foruden Linje 3, Amin Jensen og De Nattergale.
Det er allesammen nogle, der kan sætte gang i mine lattermuskler, eller som på tv, i shows, på film eller på skrift har leveret jokes, parodier eller andre skøre indfald, som jeg sommetider kan komme i tanke om og smile/grine af, mens jeg går og laver noget helt andet.
Intet af det, jeg har set og hørt fra Woody Allen har gjort indtryk eller sat sig fast.
Nu er smag og behag på den ene side og anerkendelse på den anden jo ikke to indbyrdes uafhængige størrelser. Ros og anerkendelse af en filminstruktør kommer som regel af, at man synes godt om hans film, og jeg bryder mig ikke om Woody Allen's film.
Jeg er stadig åben overfor, om der skulle vise sig en eller to positive overraskelse iblandt dem, men foreløbigt ser det sort ud, hvilket er nok til at konkludere, at han i mine øjne nok ikke er det store geni, nogle har udnævnt ham til. ... Jo, for DEM. Men ikke for mig. ;-)
#55 Highland Park 15 år siden
#56 BN 15 år siden
Jeg har ikke set nogen halve Woody Allen-film, kun hele. Det jeg omtalte som "projektet", som jeg - indtil videre - har opgivet, var generelt at gense hans film (ikke mindst 'Annie Hall' og 'Manhattan') og se dem, som jeg endnu ikke har set.
#57 BN 15 år siden
#58 Highland Park 15 år siden
Du skal nok slippe for at høre min mening om (især) Amin Jensen. ;)
#59 BN 15 år siden
Det er måske dig, der er inspirationskilde til hans joke om, at fans på gaden sommetider vinker glad til ham og råber: "Hej Amin .... Fede svin."
#60 filmz-Bruce 15 år siden
Hvad Woody angår! GUD i hans egne film!!! Det er vist kun Churchill, som kan følge med i fabelagtige oneliners :)