-
Transformers: De faldnes hævn37%
-
Harry Potter og halvblodsprinsen19%
-
Inglourious Basterds14%
-
Public Enemies6%
-
Brüno6%
-
Ice Age 3 - Dinosaurerne kommer3%
-
G.I. Joe3%
-
Drag Me to Hell3%
-
Synecdoche2%
-
Anden film2%
-
Crank: High Voltage2%
-
JCVD1%
-
Whatever Works0%
-
G-Force0%
-
Se min kjole0%
Stemmer i alt: 2470
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 BN 15 år siden
Den lejede jeg for nylig, og jeg synes, den var tynd, dårlig og fjollet forestilling. Jeg kan ikke se noget genialt ved Woody Allen's rolle i den, og heller ikke ved de andres roller. Mens Allen bare irriterede mig som han plejer, så var skuespillet hos Scarlett Johansson og Hugh Jackman virkelig heller ikke noget at skrive hjemme om.
Jeg har i øvrigt bemærket, at musikken har passet utrolig dårligt til billederne i både 'Scoop' og 'Cassandra's Dream', som jeg også har set for noget tid siden. Det pompøse eller dramatisk/truende i musikken til sidstnævnte fandt slet ikke genklang i handlingen, og i sidstnævnte fandt man overhovedet ikke den stemning i billederne som den ærketypiske "romantiske" musik sine steder lagde op til.
#72 BN 15 år siden
Jeg har da gjort forsøget. ... Men der er da stadig to-tre film, jeg vil give en chance ...f.eks. 'Bullets Over Broadway', 'Radio Days' og 'Everyone Says I Love You' (som jeg faktisk tror, jeg HAR set ... "tror", ja ... Allen's film er ikke just uforglemmelige).
#73 tranberg 15 år siden
Du kunne ikke tage mere fejl.
Woody Allens brug af klassisk musik i både "Scoop" og "Match Point" er originalt og rigtig godt placeret i forhold til handling.
I sidstnævnte uddyber den intense klassiske musik de dramatiske scener, mens fx Annen Polka passer perfekt til de komiske scener i "Scoop", specielt slutscenen.
#74 BN 15 år siden
Haha. Nah ... det kommer jo an på ørerne der hører og øjnene der ser.
Lad mig - med nogle der delvis er tyvstjålet fra bruce - lige slå følgende fast:
Jeg har verdens bedste film- og musiksmag.
;-)
#75 filmz-Bruce 15 år siden
#76 frankdrebin 15 år siden
#77 BianK 15 år siden
1) Ice Ages 3 - Dinosaurerne kommer
2) Tranformers - de faldens hævn
3) Harry Potter og halvblodsprinsen
#78 enfilmnørd 15 år siden
Men samtidigt også den film, jeg er mest bange for. Den kan sagtens skuffe, og det at de har tilføjet actionscener til handlingen, giver mig bange anelser. Men håber på det bedste; bogen er fantastisk.
2 Taking of Pelham 123
Håber på at filmen bliver lidt istil med Inside man. Om ikke andet, så ser den rigtigt lovende ud.
3 Iglorious Basterds
Tror nok den skal blive værd af se.
Transformers skal også ses. MEN det er ikke en film, jeg decideret ser frem til. Jeg håber på mere hjernedød aktion i stil med den første. Rendyrket underholdning, men absolut ikke mere.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#79 Chronotau 15 år siden
2: Transformers 2
har slet ikke hørt om de her film:
Inglourious Basterds
Public Enemies
Drag Me to Hell
Synecdoche
JCVD
Whatever Works
G-Force
Se min kjole
#80 rockysds 15 år siden