• Ray Park (Darth Maul)
    26%
  • David Prowse (Darth Vader)
    21%
  • Ewan McGregor (Obi-Wan Kenobi)
    12%
  • Samuel L. Jackson (Mace Windu)
    9%
  • Hayden Christensen (Anakin Sywalker)
    7%
  • Liam Neeson (Qui-Gon Jinn)
    6%
  • Mark Hamill (Luke Skywalker)
    6%
  • Alec Guinness (Obi-Wan Kenobi)
    4%
  • Anden skuespiller
    3%
  • Christopher Lee (Count Dooku)
    3%
  • Ian McDiarmid (Darth Sidious)
    3%

Stemmer i alt: 2338

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 BN 15 år siden

Stemte blankt. Den slags har jeg slet ikke noget forhold til. Og kommer der en poll om hvem der ser sejest ud med en pistol, må jeg ligeledes melde pas.

Hmm, hvad med en poll om "Den hidtil mest ligegyldige poll?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#12 natterjack 15 år siden

Jeg ville virkelig have foretrukket Darth Maul som stor antagonist hele vejen til episode 3, i stedet for småskurke som Grievous, Jango Fett og Dooku. Det kunne have været en helt fantastisk Obi-Wan/Maul duel, hvis man havde ventet to film på den.
Gravatar

#13 Yoda 15 år siden

Lev livet med et smil på læben. Der skal sgu være plads til gøgl og spas ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 BN 15 år siden

yoda (13) skrev:

Lev livet med et smil på læben. Der skal sgu være plads til gøgl og spas ;-)

Sandt nok. :-)

I så fald går min stemme til ... nå, jeg skal lige på toilet.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 filmz-jonasgr 15 år siden

Hvad fanden er det for en afstemning var de første ord der kom ud af min mund da jeg så denne afstemning.

Hvem der ser sejest ud med et selvlysende stav skal jeg ikke kunne sige, det er ikke lige det jeg har lagt mest mærke til. Egentlig er der vel ikke rigtig nogen der ser sejt ud med sådan en grøn tingest, så det må være blankt.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#16 filmz-Utyske 15 år siden

De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#17 Patriarch 15 år siden

Gad vide om det er en på min ignore liste som er kommet på denne poll? :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#18 Batsy 15 år siden

#17 ikke mig :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 15 år siden

Sejest? Jeg er i hvert fald helt vild med Ian McDiarmid, når han står krøblet henover sit lyssværd, og scenen i Return Of The Jedi hvor han klapper på Lukes lyssværd overlegent og siger "You want this, don't you?" er blandt de mest mindeværdige lyssværdscener i alle filmene for mig, men om jeg lige vil kalde ham dissideret "sejest" ved jeg ikke. Måske skulle man bare gøre som størstedelen, og sige Ray Park? Hvis man udelukkende bare tager et fotografi af diverse skuespillere, så har han ubetinget den sejeste pose... aaaargh! Jeg tror sgu jeg siger Ian McDiarmid alligevel. Den gamle svækling er omend den sejeste figur i Star Wars universet i ordets forstand.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Ménner 15 år siden

Ray Park! måske er han den kedeligste Star Wars -skurk, men han kan satme finde ud af at nakke jedi's på en fed måde! :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson

Skriv ny kommentar: