• Ray Park (Darth Maul)
    26%
  • David Prowse (Darth Vader)
    21%
  • Ewan McGregor (Obi-Wan Kenobi)
    12%
  • Samuel L. Jackson (Mace Windu)
    9%
  • Hayden Christensen (Anakin Sywalker)
    7%
  • Liam Neeson (Qui-Gon Jinn)
    6%
  • Mark Hamill (Luke Skywalker)
    6%
  • Alec Guinness (Obi-Wan Kenobi)
    4%
  • Anden skuespiller
    3%
  • Christopher Lee (Count Dooku)
    3%
  • Ian McDiarmid (Darth Sidious)
    3%

Stemmer i alt: 2338

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Buzz 15 år siden

jeg vil sige at alle sith er sejt og hvis der komme ny star wars som ikke har nået med den epic 1,2,3,4,5,6 at gøre så tro jeg ikke at det komme til at med en ny sith
Gravatar

#32 Batsy 15 år siden

´#31 hvad?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#33 Michael Andersen 15 år siden

Venter stadig på en special edition hvor kampen i A New Hope er klippet ud og erstattet med en ny duel. No wait! Scratch that. For min skyld kan de indsætte i elskovsscene mellem Jar Jar Binks og Jabba the Hutt. Det ville være mindre modbydeligt end den kamp. Boy it's lame.

I Episode IV har Obi-Wan boet, hvad 20 år?, i en ørken. En såkaldt fed duel ville ikke stemme overens med "Your powers are weak, old man" og alt det som den scene står for. Det giver i hvert fald mening, at den er "tam" i forhold til kampene i den nye trilogi, hvor figurerne har set alt for meget Cirque du Soleil.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#34 Kalle Ferm 15 år siden

Eftersom jeg kom til at brøle af begejstring til premieren, da Yoda "trak" lyssværdet, må jeg klart sige Yoda.

DET var cool!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#35 Michael Andersen 15 år siden

#34 Der var jeg godt nok tæt på at forlade biografen. Det var som at se Søren Kierkegaard forvandle sig til en hoppebold :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#36 BN 15 år siden

Michael Andersen (33) skrev:

I Episode IV har Obi-Wan boet, hvad 20 år?, i en ørken. En såkaldt fed duel ville ikke stemme overens med "Your powers are weak, old man" og alt det som den scene står for.

God betragtning. Og også Darth Vader er blevet ældre, og med diverse metaldele som erstatning for arme og ben ville han umuligt kunne være ligeså smidig og adræt som da han var yngre.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#37 Åkepool 15 år siden

Ha ha, det er sgu klasse når selv EPH333 bliver nødt til, at udbryde "Hvad?" til et indlæg fra Buzz :)

Til pollen:

Havde det været som rent stillbillede jeg skulle dømme ud fra, så ville min stemme helt sikkert gå til David Prowse som Vader. Verdens sejeste skurk.
Men jeg har valgt at smide min stemme efter sværdhåndtering og der er der ingen over eller ved siden af Ray Park.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#38 Andcasso 15 år siden

#33 #36

Jeg ved, at det er en sær holdning, så bær over med mig. Undrer mig bare at Lucas ikke har ændret netop dette i 2004. Det er ikke logisk, at Obi-Wan skal kæmpe SÅ dårligt. Selvfølgelig skal han ikke være som i RotS, men han skal da heller ikke være så ringe. De kan jo trække på Kraften og få overnaturlig styrke.

Bare se på Count Dooku, Palpatine og Yoda.

Og med Darth Vader giver det slet ikke mening, da vi kan se, at han sagtens kan bevæge sig hurtigt og stærkt i The Empire Strikes Back.

Men jeg ved det, jeg ved det. Forklaringen ligger i at lysværdene gik i stykker som ingenting, og de derfor ikke kunne lave det store nummer, og at de oprindeligt var tænkt som værende tunge våben.

But with digital effects mr. Lucas you could change that sequence!
Gravatar

#39 Lady Arwen 15 år siden

Har sagt Obi Wan Kenobi - Ewan McGregor :D
Doctor Who <3
Gravatar

#40 filmz-Utyske 15 år siden

Andcasso (38) skrev:
But with digital effects mr. Lucas you could change that sequence!

Og det har han jo haft stor held med indtil videre. :) (et stænk af sarkasme kan forekomme)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: