-
Ray Park (Darth Maul)26%
-
David Prowse (Darth Vader)21%
-
Ewan McGregor (Obi-Wan Kenobi)12%
-
Samuel L. Jackson (Mace Windu)9%
-
Hayden Christensen (Anakin Sywalker)7%
-
Liam Neeson (Qui-Gon Jinn)6%
-
Mark Hamill (Luke Skywalker)6%
-
Alec Guinness (Obi-Wan Kenobi)4%
-
Anden skuespiller3%
-
Christopher Lee (Count Dooku)3%
-
Ian McDiarmid (Darth Sidious)3%
Stemmer i alt: 2338
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Buzz 15 år siden
#32 Batsy 15 år siden
#33 Michael Andersen 15 år siden
I Episode IV har Obi-Wan boet, hvad 20 år?, i en ørken. En såkaldt fed duel ville ikke stemme overens med "Your powers are weak, old man" og alt det som den scene står for. Det giver i hvert fald mening, at den er "tam" i forhold til kampene i den nye trilogi, hvor figurerne har set alt for meget Cirque du Soleil.
#34 Kalle Ferm 15 år siden
DET var cool!
#35 Michael Andersen 15 år siden
#36 BN 15 år siden
God betragtning. Og også Darth Vader er blevet ældre, og med diverse metaldele som erstatning for arme og ben ville han umuligt kunne være ligeså smidig og adræt som da han var yngre.
#37 Åkepool 15 år siden
Til pollen:
Havde det været som rent stillbillede jeg skulle dømme ud fra, så ville min stemme helt sikkert gå til David Prowse som Vader. Verdens sejeste skurk.
Men jeg har valgt at smide min stemme efter sværdhåndtering og der er der ingen over eller ved siden af Ray Park.
#38 Andcasso 15 år siden
Jeg ved, at det er en sær holdning, så bær over med mig. Undrer mig bare at Lucas ikke har ændret netop dette i 2004. Det er ikke logisk, at Obi-Wan skal kæmpe SÅ dårligt. Selvfølgelig skal han ikke være som i RotS, men han skal da heller ikke være så ringe. De kan jo trække på Kraften og få overnaturlig styrke.
Bare se på Count Dooku, Palpatine og Yoda.
Og med Darth Vader giver det slet ikke mening, da vi kan se, at han sagtens kan bevæge sig hurtigt og stærkt i The Empire Strikes Back.
Men jeg ved det, jeg ved det. Forklaringen ligger i at lysværdene gik i stykker som ingenting, og de derfor ikke kunne lave det store nummer, og at de oprindeligt var tænkt som værende tunge våben.
But with digital effects mr. Lucas you could change that sequence!
#39 Lady Arwen 15 år siden
#40 filmz-Utyske 15 år siden
Og det har han jo haft stor held med indtil videre. :) (et stænk af sarkasme kan forekomme)