• The Dark Knight Rises
    50%
  • Tintin
    11%
  • X-Men: First Class
    6%
  • Iron Man 3
    6%
  • The Avengers
    5%
  • Superman: Man of Steel
    4%
  • Thor
    4%
  • Captain America: The First Avenger
    4%
  • The Amazing Spider-Man
    3%
  • Green Lantern
    3%
  • Jeg bryder mig ikke om tegneseriefilmatiseringer
    3%
  • Anden film
    1%

Stemmer i alt: 3141

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Slettet Bruger [3555027498] 13 år siden

Ser ret meget frem til The Dark Knight Rises, men håber virkeligt at Bale får styr på sin stemmeføring. Husker ham som intimiderende i Batman Begins, men genså The Dark Knight i forgårs, og kunne simpelthen ikke lade være med at grine, når han snakkede med sin meget, meget farlige stemme. Synes det lyder fjollet, ikke skræmmende.
Gravatar

#22 Batsy 13 år siden

21# Tror nok de vil lave om på den vis Nolan har hørt om den krtik bale har fået for sin stemme. Men jeg ser intet problem i stemmen overhovedet, syndes den er fed og skræmmende og i ånd med en badass batman.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#23 Kruse 13 år siden

mr gaijin (20) skrev:
Helt sikkert! Min interesse for andre film er mikroskopisk til sammenligning med Antman. Oh shit. Der købte jeg vist en billet lige lugt ned til pun-helvede :p

Ant I agree! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 Hr. Nielsen 13 år siden

TDKR helt klart, men Tintin bliver spændende at se, da jeg altid har elsket universet. Jeg er også ret spændt på den nye Superman, med mr. vulgær i in struktørstolen. Håber han får ret så frie hænder.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#25 Kypso 13 år siden

Jeg ser klart mest frem til Dark Knight Rises, men Wolverine (som mangler) kommer ind på en klar 2. plads.
Gravatar

#26 DemoMan 13 år siden

Det bliver selvfølgelig også The Dark Knight Rises herfra.

Derefter er det The Amazing Spiderman (er stor fan af figuren og synes at det er et spændende crew som de har sat sammen).

Tredje pladsen ryger så til Wolverine (Darren Aronofsky, need I say more?)

Fjerde pladsen ryger derefter på X-Men: First Class (jeg er ikke den allerstørste fan af X-Men universet, men traileren vækkede min interesse og Michael Fassbender er ligesom Andrew Garfield i Spiderman en yderst lovende og talentfuld skuespiller) og Superman: The Man of Steel.

The Avengers interessere mig ikke mest fordi jeg er pissed off over hvordan de droppede Edward Norton (dog er Mark Ruffalo også et ganske godt valg). Det skal nok blive sjovt og se alle de superhelte sammen i samme film, men det bliver sikkert noget rod i sidste ende. Så deres store styrke er også deres store svaghed..
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#27 Antlion 13 år siden

Tintin.
Gravatar

#28 Åkepool 13 år siden

1. The Amazing Spider-man.
2. X-men: First class.
3. Captain America: The First Avenger.
4. Superman: Man of steel.
5. The Dark knight rises.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#29 Skeloboy 13 år siden

"Jeg bryder mig ikke om tegneseriefilmatiseringer"

Fordi jeg kun har set to gode: Batman Begins og The Dark Knight...Iron Man, X-Men, Spider-Man, Hellboy etc...rimelig ringe film...fra 1-5/10
Gravatar

#30 sluppermand 13 år siden

Bryder mig normalt heller ikke om tegneseriefilmatiseringer, men var ret glad for Zack Snyders bud på Watchmen så jeg glæder mig nok mest til hans take på Superman.

EDIT: Nå ja og selvfølgelig Arronofsky's "The Wolverine".
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: