-
Sylvester Stallone22%
-
Jason Statham21%
-
Arnold Schwarzenegger18%
-
Bruce Willis14%
-
Jet Li10%
-
Dolph Lundgren7%
-
Mickey Rourke5%
-
Terry Crews2%
-
Randy Couture1%
-
Steve Austin1%
-
Eric Roberts0%
Stemmer i alt: 1394
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Skeloboy 14 år siden
Arnie
Jet Li
Bruce Willies
Dolp Lundgren
Jason Statham
Har aldrig anset Rourke som en ass-kicking skuespiller - han er dog den suveræn bedste skuespiller- resten kender jeg ikke rigtig
#12 Sparvath 14 år siden
Randy Couture ville pulverisere alle de andre uden problemer, bare se hvad Stallone sagde om ham, da han var i Letterman
Manden er 46 og kæmper stadig på topplan i den ultimative kampsport, de andre er jo bare skuespillere...
#13 Mads47 14 år siden
#14 Kennia_boy 14 år siden
#15 Silver666 14 år siden
Se Behind the Scenes Pt._4_ Sly Injured på Itunes
.Hvor der vises hvordan kampen mellem ham og Steve Austin blev optaget
også hvor Sly bliver skadet.
.Ikke mange 62-63 årige (på det tidspunkt scenen blev filmet)
laver den slags vilde fysiske stunts og er så fleksibel i den alder
.Efter jeg så det klip fik jeg fornyet respekt for Stallone og blev klar over hvorfor han er en levende Legende.
#16 Åkepool 14 år siden
#17 filmz-ab 14 år siden
Arnold holder jeg også af, som actionstar, og Sly for især First Blood, men resten siger man intet.
#18 BN 14 år siden
Er der tænkt på vedkommendes evner til på overbevisende måde at fremstå som tough guy, altså øretæve-uddelende actionhelt? Eller sigtes der til skuespil-talentet? Eller er det begge dele?
Hvis det er begge dele, så synes jeg, at Bruce Willis er det bedste eksempel på en, som både er en god skuespiller og en gennemført sej actionhelt.
Hvis jeg skal pege på den bedste skuespiller, bliver det OGSÅ Bruce Willis.
Men hvis vægten skal lægges på, hvem der er selve indbegrebet af en actionhelt, så må det være Arnold Schwarzenegger, hvis rolle som Terminator-robot er den mest ikoniske af alle de actionroller, som jeg kan komme i tanke om ud fra listen.
#19 OmegaMan 14 år siden
#20 Ménner 14 år siden
men Li, Stallone, Willis og Rourke sparker også røv! :D