• Sylvester Stallone
    22%
  • Jason Statham
    21%
  • Arnold Schwarzenegger
    18%
  • Bruce Willis
    14%
  • Jet Li
    10%
  • Dolph Lundgren
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Terry Crews
    2%
  • Randy Couture
    1%
  • Steve Austin
    1%
  • Eric Roberts
    0%

Stemmer i alt: 1394

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Skeloboy 13 år siden

Sly
Arnie
Jet Li
Bruce Willies
Dolp Lundgren
Jason Statham

Har aldrig anset Rourke som en ass-kicking skuespiller - han er dog den suveræn bedste skuespiller- resten kender jeg ikke rigtig
Gravatar

#12 Sparvath 13 år siden

I følger tydeligvis ikke med i MMA!
Randy Couture ville pulverisere alle de andre uden problemer, bare se hvad Stallone sagde om ham, da han var i Letterman



Manden er 46 og kæmper stadig på topplan i den ultimative kampsport, de andre er jo bare skuespillere...
Gravatar

#13 Mads47 13 år siden

Hvordan kan Bruce Willis ikke være nr.1?. Han er da Action Helten over dem alle!, Film som Die Hard 1-3, The Last Boy Scout, pulp fiction og Last man standing. er der mere at sige?, det er jo Willis!. og der efter må det nok være Jason statham. Og et glædeligt yippy kai yay til jer alle sammen ;)
Gravatar

#14 Kennia_boy 13 år siden

Må sgu nok også sige Arnie :) Men tæt fulgt af Sly :)
Carpe Omnia Tempus Fugit - Kenni
Gravatar

#15 Silver666 13 år siden

Stallone! no contest.
Se Behind the Scenes Pt._4_ Sly Injured på Itunes
.Hvor der vises hvordan kampen mellem ham og Steve Austin blev optaget
også hvor Sly bliver skadet.
.Ikke mange 62-63 årige (på det tidspunkt scenen blev filmet)
laver den slags vilde fysiske stunts og er så fleksibel i den alder
.Efter jeg så det klip fik jeg fornyet respekt for Stallone og blev klar over hvorfor han er en levende Legende.

Gravatar

#16 Åkepool 13 år siden

Arnie.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 filmz-ab 13 år siden

Har ikke set filmen endnu, men det ser ud til, at Statham nakker en hel del :-) Min største actionhelt vil altid blive Bruce Willis, hvis vi bare snakker generelt. Ingen af de nævnte har hans udstråling og karisma.

Arnold holder jeg også af, som actionstar, og Sly for især First Blood, men resten siger man intet.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#18 BN 13 år siden

"sparker mest røv"?

Er der tænkt på vedkommendes evner til på overbevisende måde at fremstå som tough guy, altså øretæve-uddelende actionhelt? Eller sigtes der til skuespil-talentet? Eller er det begge dele?

Hvis det er begge dele, så synes jeg, at Bruce Willis er det bedste eksempel på en, som både er en god skuespiller og en gennemført sej actionhelt.

Hvis jeg skal pege på den bedste skuespiller, bliver det OGSÅ Bruce Willis.

Men hvis vægten skal lægges på, hvem der er selve indbegrebet af en actionhelt, så må det være Arnold Schwarzenegger, hvis rolle som Terminator-robot er den mest ikoniske af alle de actionroller, som jeg kan komme i tanke om ud fra listen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 OmegaMan 13 år siden

Nu har jeg ikke set filmen, men i det store billede er Bruce Willis vinderen i min bog.
Gravatar

#20 Ménner 13 år siden

klart Arnold! ingen slår the terminator!!
men Li, Stallone, Willis og Rourke sparker også røv! :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson

Skriv ny kommentar: