• Sylvester Stallone
    22%
  • Jason Statham
    21%
  • Arnold Schwarzenegger
    18%
  • Bruce Willis
    14%
  • Jet Li
    10%
  • Dolph Lundgren
    7%
  • Mickey Rourke
    5%
  • Terry Crews
    2%
  • Randy Couture
    1%
  • Steve Austin
    1%
  • Eric Roberts
    0%

Stemmer i alt: 1394

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Bobby Singer 13 år siden

Snakker vi bare i filmen eller sådan generelt?
Idjit
Gravatar

#2 frankdrebin 13 år siden

Har ikke set filmen, men hvis jeg skal vælge en generelt bliver det Arnold..

Gravatar

#3 Bobby Singer 13 år siden

Venter med at stemme til jeg har set filmen. Hvilket jeg skal i MOOOOOOOOOORGEN!
Idjit
Gravatar

#4 KVASAR 13 år siden

Arnold Schwarzenegger !!!
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#5 MOVIE1000 13 år siden

Det må da helt klart være Sly

Sly
Statham
Li
Arnold
Willis
Rourke
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6 FlameBait 13 år siden

Selvom han kun er med i en cameo, så må det være det Arnie ...
Gravatar

#7 Twister 13 år siden

Har ikke set filmen endnu (den skal ses senere idag :D) så venter med at placere min endelige stemme til efter jeg har set filmen. Men sådan lige umiddelbart vil jeg da mene at Sly sparker mest røv. Manden bag Rocky og Rambo samt uforglemmelige badass roller i film som Cobra, Cliffhanger, Tango & Cash, Cop Land og Demolition Man sikrer ham første pladsen. Arnold kommer på en tæt 2. plads efterfulgt af Bruce Willis på en flot 3. plads.

Men som sagt venter jeg med min endelige stemme til jeg har set filmen senere idag :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 lasse78 13 år siden

#7 og ej at forglemme, at muskel helten Sly også er manden bag det lille alfe trippende epos, Staying Alive.... ;-)

Så lige "Cobra" i dag. sweeeet!
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#9 filmz-Utyske 13 år siden

Arnie får min stemme, ud fra den betragtning af, at flest af hans film fra den gode 80'er-periode stadig holder max.

Der er ingen tvivl om at en del af de andre herrer er bedre skuespillere, men Arnie er den største for mig. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#10 Lord Beef Jerky 13 år siden

#9 Jeg tror sådan set også, at alle er enige med dig i, at Arnie er den "største" af dem =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: