• "No Country for Old Men"
    44%
  • "There Will Be Blood"
    28%
  • "Michael Clayton"
    12%
  • "Soning"
    9%
  • "Juno"
    8%

Stemmer i alt: 1189

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Bobby Singer 16 år siden

Jeg sætter mine penge på "No country for old men".
Idjit
Gravatar

#22 sluppermand 16 år siden

Jeg er også på No Country For Old Men. Men denne poll er ret umulig, da der ikke har været mulighed for at se de fleste film endnu.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#23 Lady Arwen 16 år siden

Har stemt på Atonement fordi jeg virkelig håber den vinder.. Har ikke set nogen af filmene... Men er en KÆMPE James McAvoy fan og da jeg hørte om filmatiseringen af Atonement skyndte jeg at læse bogen som by the way er FANTASTISK så hvis filmen lever op til bogen kan det helt sikkert være et godt bud på en vinder...
Doctor Who <3
Gravatar

#24 Wrangque 16 år siden

23# Har både læst bogen og set filmen (dog læste jeg bogen efter jeg så filmen) og jeg jeg må sige at det er en af de bedste adaptations jeg har set. De steder hvor filmen afviger lidt fra bogen syntes jeg næsten at det virker bedre, det de har lavet i filmen. Selvom der ikke er meget forskel på de to.
Specielt syntes jeg de har overført de forskellige points of view rigtig godt til filmen.

Og ja... En helt fantastisk bog som der nemt kunne blive ødelagt på film, men det er heldigvis blevet til en helt fantastisk film! Selv Ian McEwan er meget glad for den.
Gravatar

#25 aknot 16 år siden

Nu spørger jeg sikkert lidt dumt men va fan´

Hvilken film er Atonement?

den er blevet nævnt nogle gang nu og man er en smule lost.
Gravatar

#26 Wrangque 16 år siden

det er slet ikke et dumt spørgsmål! Det er den der på dansk hedder "Soning"... Silly i know... Man burde bare holde sig til engelske titler nu om dage.

Men det hedder bogen på dansk så...
Gravatar

#27 Lady Arwen 16 år siden

#24 det lyder da virkelig fedt... Nu glæder jeg mig endnu mere... Har set et par interviews med Ian McEwan hvor han snakker om James McAvoy og der lød han ihvertfald også ret tilreds!
Og Ja den danske titel er ret dårlig... Læste heldigvis bogen på engelsk så jeg behøvede ikke være irriteret af den da jeg læste den... :)
Doctor Who <3
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 16 år siden

Apropos det med titler. Jeg tvivler meget på at akademiet vil vælge en film med den noget usmagelige titel "There Will Be Blood" til bedste film.

Men det er jo svært at spå om hvilken film der vinder, når jeg ikke har set nogle af dem. Jeg har store forventninger til alle filmene - Michael Clayton. PTA plejer at levere varen. Coen brødrene er altid interessante. Jeg tror umiddelbart at Coen brødrene vinder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 aknot 16 år siden

#26 Tak

Skriv ny kommentar: