• "No Country for Old Men"
    44%
  • "There Will Be Blood"
    28%
  • "Michael Clayton"
    12%
  • "Soning"
    9%
  • "Juno"
    8%

Stemmer i alt: 1189

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 rockysds 16 år siden

Bare for at spørge dumt...
Hvorfor er "American Gangster" og "Sweeney Todd" inkluderet...?
Og hvorfor er "Juno" ikke?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#2 Ikari 16 år siden

#1 Det var bare et glitch i systemet. Valgmulighederne i afstemningen blev åbenbart først opdateret efter, den var kommet på. Der ser dog ikke ud til at være noget galt med den nu...
Gravatar

#3 rockysds 16 år siden

#2 OK, no problem then ;)

Mit bud: "No Country For Old Men" med "There Will Be Blood" som runner-up.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4 mr gaijin 16 år siden

Alt peger i retningen af No Country. Men det er usikkert. Jeg har naturligvis kun set Michael Clayton, da de andre endnu ikke har fået premiere her endnu. Så det er svært at vurdere. Men min gut feeling og flere kritikerpriser siger lige nu No Country.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#5 Petrescu 16 år siden

Med al respekt for den der har lavet denne poll, så er det nok meget få der egentligt har haft mulighed for at se filmene.
- med undtagelse af Michael Clayton.

Så det ender, med Mr Gaijin's ord, med en gut feeling.
Gravatar

#6 Wrangque 16 år siden

Den står højst sandsyneligt mellem No country for old men og There will be blood.

Atonement fik min stemme da jeg ville elske at se den vinde! hvilket vel egentlig er forkert da poll'en spørger om hvem jeg tror der vinder. Oh well!
Gravatar

#7 MOVIE1000 16 år siden

har ikke set nogen af dem så stemte på There will be blood for jeg synes titlen lyder spændende og gyser agtig
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 Steffan Rasmussen 16 år siden

Har set No Country For Old Men, Atonement og Michael Clayton, og med den smag jeg tror Academy medlemmerne har, tror jeg det bliver Atonement.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9 cansi 16 år siden

No Country for old men, ikke noget at diskutere om....

bare tjek denne her side, kig specielt til højre

http://www.imdb.com/features/rto/2008/critics/
Gravatar

#10 filmz-Is 16 år siden

Tror at There Will Be Blood vil vinde Oscaren..

Skriv ny kommentar: