Apropos vittigheder... Faktisk er kvinder ofte værre end mænd, eftersom jeres skærer helt ind til benet.
Fornylig var jeg på tur med klassen (lærerseminariet) og kom til at sidde ved et rent pigebord. Det var småkedeligt indtil de begyndte at bagtale. Når mænd bagtaler er det på INGEN måde ligeså slemt som når kvinder gør det har jeg erfaret! Aldrig har jeg hørt én blive bagtalt så voldsomt og ondt... Whew! Det var en oplevelse af de store. Håber aldrig jeg bliver bagtalt på den måde!
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#56 YOU SAID THE MAGIC WORDS! Darn... hvor er afstemningen for udgivelse af Vinden I Piletræerne på dvd? Den ville være perfekt ved siden af Bjerkøbing Grand Prix.
#62 Nu håber jeg ikke det giver dig søvnløse nætter, men hvis du nogensinde har dummet dig i en kvindes nærværd, så tror jeg du kan være ganske vis på, at hele hendes venindeflok har fået historien om "ham fjolset der".
ok, 28 år, kolding og mand (ja, eller dreng om man vil..) Engang i USA fik jeg at vide at jeg ´looked just like Brad Pitt..´ No shit, jeg sov ikke i en uge, og gloede ned af min velformede beergut og undrede mig over hvor blind den pose var.. Men det var da smigrende.
Kæft, hvor blev jeg fuld...
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 lagoni 20 år siden
Forestil jer Bridget Jones-conventions, BJ-actionfigur osv. Smukt...
#62 Kalle Ferm 20 år siden
Fornylig var jeg på tur med klassen (lærerseminariet) og kom til at sidde ved et rent pigebord. Det var småkedeligt indtil de begyndte at bagtale. Når mænd bagtaler er det på INGEN måde ligeså slemt som når kvinder gør det har jeg erfaret! Aldrig har jeg hørt én blive bagtalt så voldsomt og ondt... Whew! Det var en oplevelse af de store. Håber aldrig jeg bliver bagtalt på den måde!
Jakob
#63 coolflash 20 år siden
#64 filmz-Plimmer 20 år siden
#65 filmz-Mifan 20 år siden
#62 Nu håber jeg ikke det giver dig søvnløse nætter, men hvis du nogensinde har dummet dig i en kvindes nærværd, så tror jeg du kan være ganske vis på, at hele hendes venindeflok har fået historien om "ham fjolset der".
#66 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#67 Skobbolop 20 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#68 davenport 20 år siden
Kæft, hvor blev jeg fuld...
_
#69 filmz-Zitter 20 år siden
#70 filmz-Zitter 20 år siden