• Mand
    90%
  • Kvinde
    10%

Stemmer i alt: 1300

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 lagoni 20 år siden

Min søster synes jeg har en vis lighed med King Kong... Men det udsprang vist af en dårlig vittighed i et Anders And-blad + min søsters lejlighedsvise umodenhed
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 The Duck 20 år siden

tsh har i det hårdt, jeg bliver samenlignet med en ældre version af Daniel Radcliff (gud hader mig) bliver konstant kaldt Harry Potter, bortset fra jeg ikke har brillerne
Gravatar

#53 coolflash 20 år siden

Mødte engang en gut på Roskilde Festival´en der blev kaldt for Gollum. Og, hvad værst var - han LIGNEDE fandeme Gollum!! :D

Stakkel...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#54 McPeter 20 år siden

#30 - åh, undskyld - det havde jeg lige overset... Håber du kan tilgive mig - jeg er jo kun en mand! :-)

Point taken mht. vittighederne (i hvert fald lige i denne diskussion) - men hvis I ikke kan grine med os, så burde i da i det mindste kunne grine af os?! :-)

Jeg bliver iøvrigt tit sammenlignet med Peter Plys (ved godt det ikke er en 'rigtig' skuespiller) - forsøger at trøste mig med at folk kun kommer på det fordi jeg hedder Peter...!?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#55 Kalle Ferm 20 år siden

Hmm. Jeg bliver sammenlignet med en grævling.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#56 coolflash 20 år siden

Nu har vi jo snart hele 100-meterskoven og slænget fra Vinden i Piletræerne herinde... :P
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#57 filmz-Darsha Wiberg 20 år siden

Hmm, skidt kønsfordeling. Hvorfor? fordi mange piger ikke gider se film, de har ikke tid med alle de ting de skal købe, og fyrerne giver jo ikke billetten som de gjorde i gamle dage (og billet-priserne er lige steget.... ok, det var i November right, men det er næsten lige... ok, det er sket.)

Og så er drenge måske bare oftere film-nørder end piger? Hvem ved.
Gravatar

#58 McPeter 20 år siden

Eller måske har det også noget at gøre med hvilke typer film vi holder af at se?! Jeg tror f.eks. at det ville være svært at være Bridget Jones' Diary-nørd på samme måde som at være Star Wars-nørd?!? :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#59 El vez 20 år siden

#57 Med al det ligestilling vi der efterhånden har (og gud ske tak for det) kunne pigerne måske gi bifturen indimellem ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#60 lagoni 20 år siden

#54 - Tilgivet. Jeg sku bare lige gøre opmærksom på mig selv... :)

og vittighederne har man egentlig hørt før, så jeg/vi klarer det nok :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: