Min søster synes jeg har en vis lighed med King Kong... Men det udsprang vist af en dårlig vittighed i et Anders And-blad + min søsters lejlighedsvise umodenhed
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
tsh har i det hårdt, jeg bliver samenlignet med en ældre version af Daniel Radcliff (gud hader mig) bliver konstant kaldt Harry Potter, bortset fra jeg ikke har brillerne
#30 - åh, undskyld - det havde jeg lige overset... Håber du kan tilgive mig - jeg er jo kun en mand! :-)
Point taken mht. vittighederne (i hvert fald lige i denne diskussion) - men hvis I ikke kan grine med os, så burde i da i det mindste kunne grine af os?! :-)
Jeg bliver iøvrigt tit sammenlignet med Peter Plys (ved godt det ikke er en 'rigtig' skuespiller) - forsøger at trøste mig med at folk kun kommer på det fordi jeg hedder Peter...!?
Hmm, skidt kønsfordeling. Hvorfor? fordi mange piger ikke gider se film, de har ikke tid med alle de ting de skal købe, og fyrerne giver jo ikke billetten som de gjorde i gamle dage (og billet-priserne er lige steget.... ok, det var i November right, men det er næsten lige... ok, det er sket.)
Og så er drenge måske bare oftere film-nørder end piger? Hvem ved.
Eller måske har det også noget at gøre med hvilke typer film vi holder af at se?! Jeg tror f.eks. at det ville være svært at være Bridget Jones' Diary-nørd på samme måde som at være Star Wars-nørd?!? :-)
#51 lagoni 20 år siden
#52 The Duck 20 år siden
#53 coolflash 20 år siden
Stakkel...
#54 McPeter 20 år siden
Point taken mht. vittighederne (i hvert fald lige i denne diskussion) - men hvis I ikke kan grine med os, så burde i da i det mindste kunne grine af os?! :-)
Jeg bliver iøvrigt tit sammenlignet med Peter Plys (ved godt det ikke er en 'rigtig' skuespiller) - forsøger at trøste mig med at folk kun kommer på det fordi jeg hedder Peter...!?
#55 Kalle Ferm 20 år siden
Jakob
#56 coolflash 20 år siden
#57 filmz-Darsha Wiberg 20 år siden
Og så er drenge måske bare oftere film-nørder end piger? Hvem ved.
#58 McPeter 20 år siden
#59 El vez 20 år siden
#60 lagoni 20 år siden
og vittighederne har man egentlig hørt før, så jeg/vi klarer det nok :)