• Gryffindor - for de modige
    25%
  • Jeg kan ikke døje Harry Potter
    21%
  • Ravenclaw - for de kloge
    18%
  • Hufflepuff - for de gode og ærlige
    14%
  • Slytherin - for de ambitiøse
    12%
  • Det ved jeg ikke
    11%

Stemmer i alt: 1751

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 elwood 13 år siden

#35

Først når der smides Shrek ind i rækken også 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 evermind 13 år siden

MOVIE1000 (38) skrev:
Hvad kan du bedst undvære når du ser film.

Sødmælk
En cykel
En lommeregner
Basilikum
Bilka
Et landkort


Haha, funny guy! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#43 Morf 13 år siden

elwood (11) skrev:
90210

Ja, den glemte de:
West Beverly High - for de rige og Andrea Zuckerman(Som først blev rig, da hun opfandt Facebook)
"..I mean, funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh... I'm here to fuckin' amuse you?.."
Gravatar

#44 Giggity♥ 13 år siden

Jeg håber da inderligt, at denne afstemning snart slutter. Så har man fri for at høre på de lamme kommentarer fra jer alle!
Gravatar

#45 Morf 13 år siden

Bonnie Pedersen (44) skrev:
Jeg håber da inderligt, at denne afstemning snart slutter. Så har man fri for at høre på de lamme kommentarer fra jer alle!


Åh, lille ven da..
Jeg hader også, når andre ikke tager mine favorit fiktive-universer lige så seriøst, som jeg selv(WRESTLING ER VIRKELIGT!!!!). Det skulle vel aldrig være din afstemning?

Du havde et forslag, der gik på, at vi andre bare kunne ignorere denne afstemning.. Hey, hvad om du bare ignorerede vores "lamme" kommentarer? Så vidt jeg ved, så kan de ikke ses fra forsiden?


Evanesco-----> *ZAAAP*
"..I mean, funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh... I'm here to fuckin' amuse you?.."
Gravatar

#46 MOVIE1000 13 år siden

#44 hvor får du lyden fra??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#47 Morf 13 år siden

#46

Det bliver hurtigt sådan lidt.. Meh.. hvis man tryller godtfolk væk, uden sound effects!
"..I mean, funny like I'm a clown, I amuse you? I make you laugh... I'm here to fuckin' amuse you?.."
Gravatar

#48 Riqon 13 år siden

#44 -

Hmmm, gad vide hvad hensigten med dit indlæg er? Jeg tror ikke jeg har hørt om et forum, hvor kommentarer som "I er bare så dumme alle sammen" og lignende vrede udbrud har resulteret i forsoning og make-up sex. Men det kunne selvfølgelig være, at det var anderledes her! :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#49 Blehninja 13 år siden

Jeg synes at i alle misser det vigtigste her. Man har jo ikke selv et valg omkring hvilket kollegie man kommer på. Det er jo "the sorting hat" der klarer det.

Pftt, derfor totalt urealistisk afstemning! Jeg kan dog sige jeg var i Ravenclaw dengang jeg gik der!
Gravatar

#50 Riqon 13 år siden

#49 -

Du har ikke hørt efter i skolen.

Harry Potter and the Chamber of Secrets, p. 245. skrev:
'So I should be in Slytherin,' Harry said, looking desperately into Dumbledore's face. 'The Sorting Hat could see Slytherin's power in me, and it -'
'Put you in Gryffindor,' said Dumbledore calmly. 'Listen to me, Harry. You happen to have many qualities Salazar Slythering prized in his hand-picked students. His own very rare gift, Parseltongue ... resourcefulness ... determination ... a certain disregard rules,' he added, his moustache quivering again. 'Yet the Sorting Hat placed you in Gryffindor. You know why that was. Think.'
'It only put me in Gryffindor,' said Harry in a defeated voice, 'because I asked not to go to Slythering ...'
'Exactly,' said Dumbledore, beaming once more. 'Which makes you very different from Tom Riddle. It is our choices, Harry, that show what we truly are, far more than our abilities.'
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: