• Gryffindor - for de modige
    25%
  • Jeg kan ikke døje Harry Potter
    21%
  • Ravenclaw - for de kloge
    18%
  • Hufflepuff - for de gode og ærlige
    14%
  • Slytherin - for de ambitiøse
    12%
  • Det ved jeg ikke
    11%

Stemmer i alt: 1751

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 elwood 13 år siden

90210
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 evermind 13 år siden

Flüffenpüff!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 Batsy 13 år siden

11# Hvorfor tænker jeg bervely hills classic ? s:

12# Det dem der lære disse besværgelser vis jeg er korrekt, Advocdo Kebab, vin gardin li josa, Orgasmus, Bombebus. er det nu rigtig :/?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#14 Yossarian 13 år siden

Sker der virkelig ikke andet i filmverdenen som kunne være relevant at stemme om? Golden Globe, Darren Aronofsky og hvad der ellers foregår for tiden. Der plejer at komme nogle rigtig gode debatter ud af disse polls, men noget siger mig at der ikke rigtigt kommer noget videre ud af den her.
Stemte Det ved jeg ikke.
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 13 år siden

Det er virkelig en poll, vi kan få en fed diskussion ud af!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Inn0c 13 år siden

årets bedste poll!
Gravatar

#17 evermind 13 år siden

Batsy (13) skrev:
12# Det dem der lære disse besværgelser vis jeg er korrekt, Advocdo Kebab, vin gardin li josa, Orgasmus, Bombebus. er det nu rigtig :/?


Det håber jeg fandeme! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18 Kiksmann 13 år siden

Det her er simpelthen det laveste af det laveste, hvis der ikke er emner som er mere interessant, så lad dog være med at lave en poll bare for at lave en. Det er jo direkte latterligt, og til grænsen af en generel fornærmelse af jeres brugere.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#19 Fynboen 13 år siden

Kiksmann (18) skrev:
Det her er simpelthen det laveste af det laveste, hvis der ikke er emner som er mere interessant, så lad dog være med at lave en poll bare for at lave en. Det er jo direkte latterligt, og til grænsen af en generel fornærmelse af jeres brugere.


Nu ér det vel brugerne selv, der laver disse polls... eller har jeg misforstået konceptet?
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#20 dyg 13 år siden

#19 - Du har skam ikke misforstået konceptet. Som jeg også skrev andetsteds, så er jeg også ret sikker på, at det er en bruger-lavet poll, men crew'et skal dog også sige god for den inden den kommer ud til offentligheden.

Personligt siger denne poll mig intet, men det er bestemt ikke den første gang, at det sker.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: