• Århus
    36%
  • København
    32%
  • Odense
    17%
  • Ville ikke komme
    15%

Stemmer i alt: 1033

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Alex De Large 20 år siden

Det kan da kun ske i Kbh... Men jeg ville nok ikke komme... Måske hvis jeg var en mere aktiv personlighed... Jeg er bare en gæstestjerne... En statist...

Eller... noget...
Gravatar

#12 filmz-Erroneus 20 år siden

Den afstemning er vel afgjort på forvejen, hvis man tænker på befolkningstal :)

Derfor centralt er bedst.. hej Odense :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#13 filmz-darko 20 år siden

Alle er inviteret hjem til mig istedet (for folk der bor i jylland :D)....(!)

Ville gerne have arrangementet esbjerg, så er der ikke så langt at rejse...desuden er der et kæmpe vandland til pauserne :)
"Women are not people, they are devices build by the lord Jesus Christ for our entertainment" - Peter Griffin
Gravatar

#14 filmz-tox 20 år siden

Der mangler en mulighed i afstemningen:

"Jeg kommer, ligegyldigt hvor det er!" :D
Gravatar

#15 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

København, da vi Imperial, Palads (den rigtige..) Cinemaxx(den største..) og alle de seje små biografer(grand, dagmar, palladium etc.). Plus at jeg bor i København. That's settled then.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#16 filmz-nemesis 20 år siden

Odense vil nok være det mest retfærdige sted, at tage til for både jyder og københavnere.
Gravatar

#17 Sealer 20 år siden

yeah tror jeg også #16...men jeg torr kun jeg vil komme hvis der er i århus. Men det kommer også an på hvad der kommer til at forgår ;D om det er noget jeg gider at bruge penge på.
Gravatar

#18 Kalle Ferm 20 år siden

Århus seføli. Kunne være sjovt. :-)
Men så må vi alliere os med et eller andet diskussionsforum for kvinder - fx et heste eller sy-forum. Ellers er der jo ALT for få piger. ;-)

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#19 filmz-Plimmer 20 år siden

#15 Lur mig om vi ikke også har biografer herovre i Jylland, og Imperial er ikke så vild som så mange Københavnere siger herinde.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#20 filmz-tox 20 år siden

#15: Jeg kommer fra Odense, men er for nylig flyttet til København, så jeg kan med ret sammenligne biograferne i de to byer:

Imperial: Overvurderet!! Biograf-salen er FOR stor - især i forhold til lærredet. Vil dog indskyde at lyden i Imperial ikke findes bedre i DK. Desuden er der for meget larm fra publikum til min smag.

Palads er ganske rigtigt en god biograf, men ikke bedre end fx Kino-palæet i Lyngby (en RIGTIG god biograf) og Biocity i Odense.

Så nævner du de seje små biografer som fx. Grand Teatret.. Det er da en stemningsfuld og speciel biograf, som ikke har det store tekniske udstyrsstykke at prale af, men til gengæld satser på de mere smalle film.
Dette er ikke anderledes end Café Biografen i Odense, der nok er en af landets mest stemningsfulde.

Konklussion: Københavnere hævder ofte at de har de bedste biografer, men det er langt fra sandheden. Der er i København lige så gode biografer som i resten af landet. :)

Skriv ny kommentar: