• Århus
    36%
  • København
    32%
  • Odense
    17%
  • Ville ikke komme
    15%

Stemmer i alt: 1033

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Morbid 20 år siden

/me krydser fingre for Århus

Men det bliver nok København
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Ja. Århus ville også være den bedste løsning for mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 filmz-Retep 20 år siden

københavn uden tvivl gider sgu ikke til jylland med mindre det er meget vigtigt.
Gravatar

#4 SpielbergFreak 20 år siden

Helst København, men jeg ville komme ligegyldit hvor det var.
Gravatar

#5 filmz-derb 20 år siden

Odense! Kan da ikke rejse til kbh eller Århus. Har ikke noget pas (haha, jeg er skør)
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#6 filmz-nemesis 20 år siden

Det er helt klart lettest for mig, at komme til Århus, men Odense kan også sagtens blive. København ville være lidt mere svært, hvor skulle man overnatte? Med mindre man finder en sød københavner med former ;) Eller der er en biograf der holder åbent hele natten.
Gravatar

#7 filmz-MachineGod 20 år siden

Hvad med stakkels Aalborg. Guderne skal vide at vi godt kunne trænge til et arrangement som dette, måske med et lille kursus "Sådan opfører man sig i en biograf" eller "Nej, det er fandme ikke i orden at du sidder og snakker igennem hele filmen!" Nu får vi jo Nordeuropas mest moderne biograf (siger de selv!?!), det ville da være en fin måde at indvie den på.

Nej??, nå så Århus da....
_____MachineGod______
__Stopping the pain__
Gravatar

#8 filmz-Wacker 20 år siden

Kbh eller Odense.. lige langt hver vej. Århus hvis man kan finde kørsel. Ellers, Nykøbing Falster.. i ved, Falster. De der små øer der ligger i bunden af Danmark.
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 filmz-Horsecreek 20 år siden

Odense ville klart være det nemmeste, men ellers københavn, da det er billigere for mig at komme der til.
Gravatar

#10 El vez 20 år siden

Jeg foretrækker Kbh.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: