• I biografen
    70%
  • Derhjemme
    29%
  • Ude i det fri
    1%

Stemmer i alt: 1404

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 11 år siden

#5 even so bor jeg med søn, kæreste og hund. Forstyrrelser forekommer altid i en eller anden afskygning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 MOVIE1000 11 år siden

Derhjemme, når man har købt udstyret til det, skal det også bruges og nydes. Vil gerne se film i biografen, hvis ikke det kostede, så MEGET, og hvis folk gad og sidde og nyde filmen, istedet for at se på klokken på deres telefon eller kommentere under filmen. Der nyder jeg mest at se en film derhjemme, der kan hunden hverken kommentere eller se klokken på sin telefon.
Kvaliteten, synes jeg også er bedre i hjemme, skarpere billed/3D, lyden er mere klar, og man kan selv justere hvor højt det skal være.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Pécuchet 11 år siden

Derhjemme, idet stilhed og et næsten ubegrænset udvalg af film er at foretrække.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#14 the_paki_don 11 år siden

Jeg siger biografen, men kan fandeme også godt forstå, at folk vælger hjemmebiografen til.

I takt med at smart phones gør indpas i vores liv, så er det tydeligere og tydeligere, at der mangler en eller anden form for mental uddannelse, der burde følge med.

Der er simpelthen for stor afhængighed iblandt en forstyrrende mængde mennesker, som gør, at de ikke kan lade være med at have deres telefon tændt hele tiden.

Jeg elsker at se en film, hvor folk holder kæft og kan finde ud af at spise deres snacks på ordentlig manér (f.eks. at gøre noget så simpelt som at åbne sin slikpose inden filmen starter). Det forekommer dog sjældnere og sjældnere.

Dog er mit svar stadigvæk biografen, da en films evne til at tryllebinde et publikum i disse guldfisk opmærksomheds tider grunden til, at jeg elsker det. Når en film formår at skære igennem al den bøvl, SOM KAN opstå og bare tysser det væk med sin tilgang og præsentation... Ja, så tager jeg hatten af for det.

For selvom der forekommer film, der ikke fortjener at blive set af folk, fordi de er lavet for pengenes og kun pengenes skyld, så bliver der også lavet film, som mennesker ikke fortjener at se, fordi de simpelthen ikke er kloge nok til det.

Og derfor er det heldigt, at hjemmebiografen også er et godt valg for mig. :)
Gravatar

#15 davenport 11 år siden

Da jeg havde ungerne med inde og se Flyvere i tirsdags, sad der en far nogle rækker længere nede, der lige skulle spille golf, se billeder, smse og tjekke FB. Og det var en af de store, smarte telefoner, der kunne lyse selv Æseldyrets sindstilstand op. Jeg måtte ligge min jakke på sædet foran, så den blokerede. Jeg er et ikke særligt konfronterende menneske, og specielt ikke med to børn med. Man ved jo ikke om det er en psycho, der får lyst til at dele en snitte ud. Men jeg ville nogle gange ønske jeg var lidt mere devil may care..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 mrF0x 11 år siden

Klart biografen.. Jeg vil forresten anbefale alle der har mulighed for det at opleve den nye lyd i Imperial... Dét er en F***** FED oplevelse!! Deres lærred er også blevet større og salen er blevet shinet godt op.
Gravatar

#17 Flemming Larsen 11 år siden

Hjemme til hver en tid. Jeg gider heller ikke, alle de fjolser som snakker, ser på mobilen og bare forstyrrer hele tiden. Og med de TV og surround anlæg vi har i dag, så er oplevelsen lige så god hjemme.
Gravatar

#18 wiseguy 11 år siden

Tjaa det burde jo være i biografen, men min stemme faldt på "Derhjemme". Hjemmebioen er altid indstillet som jeg vil ha' det og jeg ska ikke sidde og irritere mig over narhoveder, der tilsyneladende ikke er kommet for at se film!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#19 gi-jones 11 år siden

Gad vide om folk er værre biografgængere i Kbh end i Århus. Jeg synes i hvert fald ikke jeres historier stemmer overens med hvad jeg oplever. Der er godt nok langt imellem at jeg har set en telefon i biografen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#20 Slettet Bruger [779616597] 11 år siden

Jeg oplevede i en periode, at folk ikke var så gode til at holde mobilen i lommen, men overall lader det til, at folk er blevet bedre til at respektere biografen. Jeg kommer mest i Cinemaxx, hvilket må siges at være virkelig mainstream og det er længe siden, at jeg har oplevet andet, end at folk kommer til at banke lidt til sædet bagfra.

Og det skal siges, at jeg har nappet en stor portion af sommer-blockbusterne i år, så det må også siges at være ret mainstream film, jeg har set.

#19 - jeg er sikker på, at Davenport ikke bor i København. :p

Skriv ny kommentar: