-
I biografen70%
-
Derhjemme29%
-
Ude i det fri1%
Stemmer i alt: 1404
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1404
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Lord Beef Jerky 11 år siden
#12 MOVIE1000 11 år siden
Kvaliteten, synes jeg også er bedre i hjemme, skarpere billed/3D, lyden er mere klar, og man kan selv justere hvor højt det skal være.
#13 Pécuchet 11 år siden
#14 the_paki_don 11 år siden
I takt med at smart phones gør indpas i vores liv, så er det tydeligere og tydeligere, at der mangler en eller anden form for mental uddannelse, der burde følge med.
Der er simpelthen for stor afhængighed iblandt en forstyrrende mængde mennesker, som gør, at de ikke kan lade være med at have deres telefon tændt hele tiden.
Jeg elsker at se en film, hvor folk holder kæft og kan finde ud af at spise deres snacks på ordentlig manér (f.eks. at gøre noget så simpelt som at åbne sin slikpose inden filmen starter). Det forekommer dog sjældnere og sjældnere.
Dog er mit svar stadigvæk biografen, da en films evne til at tryllebinde et publikum i disse guldfisk opmærksomheds tider grunden til, at jeg elsker det. Når en film formår at skære igennem al den bøvl, SOM KAN opstå og bare tysser det væk med sin tilgang og præsentation... Ja, så tager jeg hatten af for det.
For selvom der forekommer film, der ikke fortjener at blive set af folk, fordi de er lavet for pengenes og kun pengenes skyld, så bliver der også lavet film, som mennesker ikke fortjener at se, fordi de simpelthen ikke er kloge nok til det.
Og derfor er det heldigt, at hjemmebiografen også er et godt valg for mig. :)
#15 davenport 11 år siden
#16 mrF0x 11 år siden
#17 Flemming Larsen 11 år siden
#18 wiseguy 11 år siden
#19 gi-jones 11 år siden
#20 Slettet Bruger [779616597] 11 år siden
Og det skal siges, at jeg har nappet en stor portion af sommer-blockbusterne i år, så det må også siges at være ret mainstream film, jeg har set.
#19 - jeg er sikker på, at Davenport ikke bor i København. :p