-
I biografen70%
-
Derhjemme29%
-
Ude i det fri1%
Stemmer i alt: 1404
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1404
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Fredag 11 år siden
#2 HonoDelLoce 11 år siden
Jovidst, jeg har ikke et lige så stort tv som lærredet i biografen, men jeg sidder så også en del tættere på ;) Lyden synes jeg sådan set er bedre herhjemme, da jeg faktisk ofte finder lyden for høj i biografen og herhjemme kan jeg være 100% sikker på at få ro under HELE filmen.
I dag går jeg kun i biografen for at se film, jeg simpelthen ikke kan vente med at se - samt engang imellem for det sociale aspekt i det at tage en masse venner eller des lige ind og lave en god tur ud af det.. Men så er det heller jo i sagens natur ikke fordi filmen er bedre i biografen, men fordi der er mere plads ;)
#3 Ispep 11 år siden
#4 Lord Beef Jerky 11 år siden
#5 HonoDelLoce 11 år siden
Hos mig banker det på døren ca. en gang hver fjerde måned eller sådan noget, og telefon skal da bare på lydløs, når der ses film... Problem solved ! :)
#6 Fredag 11 år siden
#7 davenport 11 år siden
#8 Slettet Bruger [779616597] 11 år siden
Hvis folk forstyrrer på telefonen, er problemet heldigvis ikke større, end at jeg slukker for skidtet, men jeg har et fornuftigt anlæg og en god størrelse tv, så det er ikke meget, jeg vinder ved at gå i biffen.
#9 Ispep 11 år siden
Lige over. Det er dog altid fedt at se film i bio med en filmbuff.
#10 David Munch 11 år siden
Det var biografen indtil 20% af befolkningen besluttede sig for at tage i biografen udelukkende for at genere andre mennesker.