• Fantastisk, kraften er med den!
    54%
  • Har ikke set den, men vil meget gerne
    23%
  • Den går an
    14%
  • Gider ikke bruge penge på den
    7%
  • Føj, en omgang 'poodoo'!
    2%

Stemmer i alt: 3078

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 darkwizat 19 år siden

Den er ikke perfekt men... ikke alt er godt, der er mange dårlige cgi scener især closeups af Yoda hvor han linger noget fra et computerspil, en anden ting er hvor fanden er blodet??? i episode 1 bliver Darth maul huget midt over der er blod og i episode 4 hyger Obi-one armem af en på baren der er blod, hvorfor er det så lige at der huges hovde hænder og ben af heri uden blod når denne film er Pg13 rated.

Men når at det er sagt overgår resten af filmen alle mine forventninger og går sku nok ind og ser den igen 5/6 herfra.
Gravatar

#32 JannikAnd 19 år siden

Jeg mener bestemt ikke, der var blod i Episode I og II i de to scener, du nævner.
Gravatar

#33 darkwizat 19 år siden

nu sagde jeg jo episode 1 og 4 men du må jo bare se dem igen så kan du se at jeg har ret :-)
Gravatar

#34 filmz-jackhammer2002 19 år siden

6/6 helt klart herfra! fantastisk film... fælte sq næsten en tåre flere steder...

nu er den også røget på imdb's top 250 liste som #134 med 8,4 i gennemsnit... :P fortjent imo
Hvis det ikke længere gør ondt, så betyder det at du er død...
Gravatar

#35 filmz-stoney joe 19 år siden

jeg synes dog klart den kunne ha været bedre. Jeg havde forventet mere af Lucas, som jo nok var en fejltagelse.
- "Procrastinate while you still can, dont put it off!"
Gravatar

#36 kill the bills 19 år siden

#31 der burde da ikke være blod når man hugger en over med et lyssværd, det brænder da såret sammen. Men nu til 3eren den var fed, kunne ikke lade være med at flække en tårer til sidst 5/6, der var mangler, men ikke nået værd at nævne.
Gravatar

#37 filmz-mullepigen! 19 år siden

HOLD K*** DEN ER FED FILMEN
Gravatar

#38 darkwizat 19 år siden

#36 Enig men så burde der heller ik være det i de andre film hvis at du kan følge mig, det man jo gjore i Darth maul scenen var at blande blod med lys der kom altså lidt blod men ikke ret meget da såret jo blev lukket efter huget.
Gravatar

#39 filmz-Exitium 19 år siden

#37 første gang jeg høre en pige sige noget godt om star wars :D

Jeg bliver altid kald nørd af dem fra min klasse :S
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#40 Slettet Bruger [1526198574] 19 år siden

#39 Jeg ville nu ikke bruge ordet nørd... Måske nærmere Star Wars freak ;)

Skriv ny kommentar: