• I midten
    64%
  • De bagerste rækker
    32%
  • De forreste rækker
    2%
  • Det tænker jeg ikke over
    1%

Stemmer i alt: 2241

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Kruse 14 år siden

Patriarch (2) skrev:
Midt, midt.

Kunne ikke have sagt det bedre selv :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#22 Yoda 14 år siden

I midten.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-Narniabæver 14 år siden

Foretrækker bagsædet.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#24 Collateral 14 år siden

Tror det skal være bag i. Eller også ca. i midten hvor der (nogle steder) er ekstra god benplads. Plejer mest at gå efter at der ikke er for tæt reserveret i forvejen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 Riqon 14 år siden

Kan se jeg ikke er den eneste, der har set fidusen ved at sidde midt-midt... masser af benplads, som sagt, og så er det meget rart, der ikke sidder nogen lige foran, når man er så kort som jeg.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#26 davenport 14 år siden

Foreste række, helt ude til højre, med ryggen til og en kop vand!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 Antlion 14 år siden

tiany (10) skrev:
Biocenter Kolding - sal 1 - 7. række midt for. Det bliver ikke meget mere i midten.

Problemet er bare, at de interessante film oftes kun vises i sal 6. Og i Nicolai Bio er der en skræmmende stor chance for at løbe ind i en folkeskole klasse... :)
Gravatar

#28 Ericmase 14 år siden

Midten og højere hvis det skal være!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#29 Lord Beef Jerky 14 år siden

Helst i midten og derefter ned mod de forreste rækker. Jeg foretrækker bestemt første rækker over anden og tredje pga. benpladsen og det manglende hovede der dukker op foran en.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#30 filmz-ab 14 år siden

Midt, midt - giver bedre oplevelse mht lyd, og dermed bedre fornemmelse af surround. Det er jo derfor man går i bio.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: