• I midten
    64%
  • De bagerste rækker
    32%
  • De forreste rækker
    2%
  • Det tænker jeg ikke over
    1%

Stemmer i alt: 2241

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 the_paki_don 14 år siden

Så det er DIG, der stjæler mine pladser??? SVIN!
Gravatar

#32 Michael Andersen 14 år siden

#31 Du mener #26, ik? :P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#33 AP 14 år siden

Jeg forstår simpelthen ikke folk der gider sidde helt foran - hvilke kvaliteter har det? man får ondt i nakken :s

Jeg sidder altid midt, som de fleste andre herinde kan jeg se :-)
Gravatar

#34 Lord Beef Jerky 14 år siden

#33 Ikke "man", "du" gør. Jeg har aldrig fået ondt i nakken af at sidde forrest. Det handler om at finde den rigtige position ved, at lade sin krop glide ned i sædet, og selvfølgelig slappe af i krop og nakke. Jeg har intet problem med det, men foretrækker naturligvis midten ligesom de fleste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#35 elwood 14 år siden

Bag Lærredet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 HonoDelLoce 14 år siden

Freak !!!

:P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#37 Åkepool 14 år siden

#31 - Det er jeg ked af ;)

Så må du tage forestillingen efter :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#38 Riqon 14 år siden

#33 -

Lærredet bliver større i ens synsfelt, så oplevelsen blir lidt mere intens. Jeg plejer godt nok ikke selv sidde så langt fremme, men kan da forstå, hvis det har en appel.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#39 AP 14 år siden

#38 Ja okay, jeg tror kun jeg har prøvet at sidde forrest en enkelt gang. Det var desværre ikke en succes..

Jeg tror det har noget at gøre med netop synsfeltet som du siger - man har på en måde ikke samme overblik? desuden synes jeg lyden er bedre hvis man sidder i midten :-)
Gravatar

#40 filmz-Bruce 14 år siden

12-13 række i Imperial midtfor. I gamle dage bestilte jeg altid "bagi, ude i siden", fordi jeg nød at sidde for mig selv. Men lyden er bedre lidt fremme i midten, hvis man vil have en god sprednings fornemmelse af lyden. Billedet ... der kommer det an på kvaliteten af den analoge/digitale visning. Nogle gange er det fint langt fremme. Andre gange er række 1000 bag ved en mur at foretrække ved en skod analog kopi med en defekt projektor.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: