• Under 100 kr.
    38%
  • 100-200 kr.
    22%
  • 200-400
    20%
  • 400-600
    9%
  • Over 1000 kr.
    6%
  • 600-1000
    5%

Stemmer i alt: 1887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 filmz-Le Samouraï 20 år siden

Jeg bruger i omegnen af 1000kr på dvd'er om måneden. Nogle gange mere, andre gange lidt mindre. Til gengæld går jeg sjældent i byen. Det er et spørgsmål om prioritering.

Jeg fik vist fyret omkring 3000kr af over en måned, da cd-wow kørte med usædvanligt lave priser på Criterions dvd'er i starten af året. Men da havde jeg også ret meget arbejde at se til. Omvendt kommer jeg til at tære på opsparingen de næste par måneder, så der bliver nok ikke købt det store - udover selvfølgeligt de obligatoriske nyudgivelser fra yndlingsfirmaet (ja, gæt selv...), og hvad man nu ellers når at falde over af gode tilbud i Fona 2000.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#42 filmz-Randy Savage 20 år siden

kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvormange dvd-film har i, der bruger de 1000 og over om måneden?
Gravatar

#43 filmz-z-fat 20 år siden

jeg køber aldrig film jeg kigger inde på filmz efter nye film til at dl såååååååå har 400 GB film
Gravatar

#44 filmz-Wacker 20 år siden

Ja, det ser flot ud, ip logget, og apg kigger forbi en af dagene *g*
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#45 ks 20 år siden

Vi er egentlig ligeglade z-fat.
Gravatar

#46 dyg 20 år siden

#43 Kan jeg ikke lige få din adresse, har nogle "venner", der sikkert gerne vil besøge dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#47 Morbid 20 år siden

Forstår ikke folk ved ødelægge en god filmoplevelse, ved at se film på en computerskærm
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#48 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Admin'er kan I ikke lige rydde lidt op i denne tråd ???

# 47 nogle downloader jo film og ser dem via fx. en videokanon istedet for tv og ikke kun på en lille 15".
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#49 filmz-Alex De Large 20 år siden

Jeg har nu aldrig helt forstået det med at downloade film... Når film skal ses, skal de ses med lyd fra alle vinkler ;) Surround er det bedste i verden.

Nå, men back to topic. Jeg bruger nok omkring de tohundreder. Men det er bestemt ikke at maksimum. I nogle måneder går jeg bare grasat, og køber alt der tages penge for. I andre måneder lever jeg af mit dårlige TV Danmark signal :)
Gravatar

#50 filmz-VirtUs 20 år siden

det er da helt klart fedest at se film med et fedt tv osv. det vil jeg give jer ret i. Men der er jo mange penge at spare ved at bruge den anden metode og dl film. Man kan derved se om filmen er god, og derefter gå ud og købe den...(ik at jeg gør det)

Skriv ny kommentar: