• Under 100 kr.
    38%
  • 100-200 kr.
    22%
  • 200-400
    20%
  • 400-600
    9%
  • Over 1000 kr.
    6%
  • 600-1000
    5%

Stemmer i alt: 1887

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 maniac 20 år siden

#49 Nu er surround så heller ikke kun forbeholdt DVD, film du downloader kan have ligeså god surround lyd som den DVD de er rippet fra...

Selv går jeg heller ikke ind for piratkopiering og downloadede dvd-screeners, mine film skal være originale!
Gravatar

#52 Michael Andersen 20 år siden

Så er der ryddet lidt op.

z-fat, vil du ikke godt til en anden gang holde op med at poste identiske indlæg ad gangen?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#53 PredatorX 20 år siden

Jeg vil også kun have originale film:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#54 El vez 20 år siden

#42 - Du kan se min liste her, den er dog ikke blevet opdateret i en uge eller to.

Jeg har ikke samlet så længe, men det går da den rigtige vej :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#55 filmz-Jensendk 20 år siden

Skal vi vise lister, kan min ses på www.minefilm.dk nicket er jensendk (Overraskelsens trommer rasler)

En ca 150- 20 films.. tæller ikke så tit...
Gravatar

#56 maniac 20 år siden

min liste omfatter 470 dvd-udgivelser pt. men der er så nogle udgivelser såsom godfather-trilogien, der kun tælles som én udgivelse på den liste, så det reelle tal kender jeg ikke lige.
Jeg har dog langt fra den største samling herinde, prøv eksempelvis at få the insider til at poste hans liste ;)
Gravatar

#57 filmz-Le Samouraï 20 år siden

#42 - Jeg har pt. omkring 415 stykker med en håndfuld mere på vej. Det er faktisk ikke så voldsomt i forhold til, at det er købt over et par år. Hvis du kigger på dem, der har linket til deres dvdprofiler på dahf.dk, så er der en hel del, der har over 1000 film. Jeg kender et par stykker, der har henholdvis 1200 og 1600 dvd'er! Se *det* er mange!

Jeg kunne nok også have haft lidt flere, hvis min smag var mere mainstream, så jeg bedre kunne benytte mig af fx. cd-wows tilbud. Men som man kan se af min liste nedenfor, så køber jeg gerne lidt mere specielle ting, ofte fra firmaet Criterion, og deres udgivelser er gerne dyre og bliver sjældent sat ned.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#58 filmz-nemesis 20 år siden

Har kigget efter tråden, som fortæller hvor mange vi har og hvad for nogle det er. Men jeg kan ikke finde den, dog er den der ude et sted.

Personligt har jeg ca. 120 dvd'er.
Gravatar

#59 lagoni 20 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#60 filmz-nemesis 20 år siden

Den fandt jeg, men det er ikke den, desvære.
Den jeg tænker på, har folk skrevet alle deres dvd'er op med navn, og jeg husker at Insider skrev hele sin.

Til tider kunne jeg godt ønske mig en søgefunktion, der ikke kun virker på nyheder, men også har mulighed for at søge på tagwall, poll osv.

Skriv ny kommentar: