• 5 stjerner
    42%
  • 6 stjerner
    27%
  • 4 stjerner
    25%
  • 3 stjerner
    4%
  • 1 stjerne
    2%
  • 2 stjerner
    1%

Stemmer i alt: 2004

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 smilemirabell 13 år siden

En App til android ville jeg også meget gerne have.
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#42 Antlion 13 år siden

3/6

Kedelige afstemninger, nyheder, reklamer samt tekniske problemer trækker en del ned. Diverse brugere skal Filmz naturligvis ikke hænges op for, men disse udgør heldigvis kun en brøkdel af forumet.

Hvis ovenstående blev "rettet", vil vi være oppe på 5/6, hvor anmeldelserne og artiklerne (oftest af Benway) i særdeleshed er interessant læsning!
Gravatar

#43 MMB 13 år siden

Hvorfor ikke 6/6 hvis tingene blev rettet? Synes også du er ret negativ. :P

Selv giver jeg filmz 5/6
Gravatar

#44 filmz-ab 13 år siden

Jeg vil da slet ikke anvende siden, hvis jeg blot fandt den middelmådig..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#45 Antlion 13 år siden

#43:

Tja, jeg gav en overordnet vurdering af hele hjemmesiden. Desuden savner jeg flere afvekslende anmeldelser m.v. af mindre film og flere fora-funktioner (indsæt billede, video etc.), hvis jeg skulle uddybe min kritik yderligere.

Jeg har kort redegjort for min kritik, om end jeg er "ret negativ" eller ikke.

#44:

Størstedelen af min aktivitet herinde består af diskussioner på forumet, og disse finder jeg på ingen måde middelmådige, ej heller de førnævnte anmeldelser og artikler.
Gravatar

#46 Thomsen 13 år siden

Jeg er ret enig med Antlion.

Filmz' forum: 5-6/6

Resten af Filmz: 3/6
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#47 filmkorn.dk 13 år siden

Forum: 5/6 - altid spændende diskussioner.

Anmeldelser: 4/6 - når de er gode er de rigtig gode, men det går desværre også den anden vej. Især når strukturen brydes af anmelderen, der ikke kan finde ud af, hvad man skal bruge en konklusion til og derfor fortsætter anmeldelsen i konklusionen i stedet for at konkludere på det foregående. Eller bruger 90% på et ligegyldigt referat og nogle få linier på selve anmeldelsen.

Filmz-tv: For tidligt med en karakter. Stadig nyt, men generelt godt. Især imponeret og Albrecthsens is i maven :-) Foretrækker dog det skriftlige Filmz.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#48 Batsy 13 år siden

Vis jeg var erlinggur666

Vil jeg havde givet filmz.dk 2/6

Pågrund af alle de "Drille" syge brugere dengang

men nu for film sku 5-6/6, fordi brugerne har " accepteret mig" og de skide sjove forumer og gags osv og de lidt trælst det går så langsomt med nyhederene, men Chandler75 kan ikke være overalt 8)

GO FILMZ.DK

Hilsen Filmz maskot.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#49 Introbeast 13 år siden

4 stjerner, fordi udsendelserne er for korte, med for meget fokus på interview.. Der burde være lidt længere anmeldelser af de enkelte film.

også røg der lige en ekstra stjerne pga jeg vinder på for lidt i konkurrencerne
Gravatar

#50 elwood 13 år siden

Der mangler noget til WAP
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: