• 5 stjerner
    42%
  • 6 stjerner
    27%
  • 4 stjerner
    25%
  • 3 stjerner
    4%
  • 1 stjerne
    2%
  • 2 stjerner
    1%

Stemmer i alt: 2004

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 GasHunter 13 år siden

En ret ubrugelig poll, da man må gå ud fra at dem der ville giver filmz under 3 stjerner, slet ikke kommer på sitet og derfor ikke stemmer.

Jeg giver selv sitets indhold (anmeldelser, artikler, forum) 5/6, men designet får kun 3/6. Derfor ender jeg på en 4/6.

Fx er det irriterende at titlen på anmeldte film kun fremgår af filmens plakat (og ikke står fx under plakaten), så det bliver uoverskueligt at finde titlen fordi den står forskelligt på hver plakat og desuden er den ofte skjult bag stjerne-grafikken. Desuden skal man tilbage tilbage til oversigten med anmeldelser hvergang man vil se en ny anmeldelse, hvilket er langsommeligt, da hele siden skal loades igen.
Gravatar

#52 chandler75 13 år siden

GasHunter (51) skrev:
Fx er det irriterende at titlen på anmeldte film kun fremgår af filmens plakat (og ikke står fx under plakaten), så det bliver uoverskueligt at finde titlen fordi den står forskelligt på hver plakat og desuden er den ofte skjult bag stjerne-grafikken.


Jeg går ud fra, du mener under http://filmz.dk/anmeldelser ? Hvis du holder musen hen over plakaten, kan du se filmens titel.


GasHunter (51) skrev:
Desuden skal man tilbage tilbage til oversigten med anmeldelser hvergang man vil se en ny anmeldelse, hvilket er langsommeligt, da hele siden skal loades igen.


Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#53 myshkin 13 år siden

6/6

Mangeårig (mis)bruger af filmz. Ingen tvivl herfra.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#54 Fynboen 13 år siden

chandler75 skrev:

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener...




Jeg tror han mangler en "næste anmeldelse"-knap... den har jeg også selv manglet et par gange...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#55 filmz-Viceguy 13 år siden

I får kun 5/6. Lækker side, lækre nyheder, velformulerede osv. Den sidste stjerne får I ikke, fordi i til tider kommer med alt for subjektive udtalelser i jeres anmeldelser.
Gravatar

#56 stoffer 13 år siden

#55 - I modsætning til hvilke objektive udtalelser? At filmen er optaget med et kamera? Hvordan ville du anmelde en film uden at komme med subjektive udtalelser? Og det gælder ikke at sige at filmen er god, hvis man tager den for hvad det er.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#57 Skeloboy 13 år siden

oh no...stop her...:)

er der ikke nogen, der kan starte en subjektiv/objektiv-tråd..:)
Gravatar

#58 stoffer 13 år siden

Jeg synes også den diskussion er oppe at vende forholdsvis tit. Men nogle ting bliver man nødt til at tage i opløbet, ellers bliver Filmz' forum overrendt at mennesker der mener at anmeldelserne er for subjektive. Og så tror jeg godt alle ved hvad der følger efter: Totalt og altoverskyggende anarki og kaos!
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#59 Thomsen 13 år siden

Ja, det er da også en væmmelig idé med sådan noget subjektive halløj i anmeldelserne. Stram op, siger jeg bare! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#60 filmz-loke76 13 år siden

4/6 kan gå lidt for meget selvfed latteklub i anmeldelserne, men det er yderst sjældent
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.

Skriv ny kommentar: