• Derhjemme
    41%
  • Gider ikke se det Oscar pjat...
    30%
  • Venter på genudsendelsen
    11%
  • Optager det
    5%
  • Hos venner
    5%
  • I biografen
    4%
  • Andet
    4%

Stemmer i alt: 983

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 DarkLight 18 år siden

Jeg skal se det der hjemme i realtime sammen med en veninde. Der skal self. storsladres om de kendte :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 filmz-Bruce 18 år siden

Ikke. Da jeg ikke har set alle film endnu, er det ikke helt vildt interessant at følge med, det skulle da være for at se Jon Stewart. Og så finder jeg feltet lidt tyndbenet i år, men mangler som sagt stadig tre stykker.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 chronaden 18 år siden

ska i biografen, blir sweet :> (aalborg)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#14 filmz-playstation 18 år siden

den skal da klart ses derhjemme under dynen så man kan sove lidt under de kedelige priser 8)
Gravatar

#15 lyspunkt 18 år siden

Det bliver derhjemme. Jeg har min søn i weekenden, så det bliver noget med en morfar på sofaen inden og så med ungen i skole og direkte på arbejde bagefter. Jeg har desværre ikke den luxus at kunne holde fri mandag.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 18 år siden

Jeg tror nok, at nogle af mine kollegaer skal se det sammen, men jeg orker ikke i år, og jeg har närmest ikke set en eneste af de nominerede film, så det kan også väre det samme.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#17 lagoni 18 år siden

Jeg havde ellers planlagt at se det, men tror desværre jeg må sætte søndag/mandag af til lektier og droppe showet. Har endda mandag fri...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#18 mimic 18 år siden

Skal ik noget mandag så det kommer an på om jeg har lyst til at se det, så det nok begrund af jon stewert hvis jeg kigger på det, for har sku ik set mange af dem som der nomineret undtagen king kong :) Som jeg ik lige synes var noget specielt udover deres 1920 effekter noglegange :)

Star wars 3 skulle mindst være nomineret for effekter.
Og Batman Begins helt klart for bedste film.

Så træt af de oscar nomineret film, alt det enorme drama fis og politiske røvboooring pis :)
Gravatar

#19 filmz-canner 18 år siden

Jeg må se om jeg kan tvinge kæresten til stå op og se lidt Oscar-show ;) Puha.. Samfundsfag højniveau klokken 8.15 næste morgen - av av av...
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#20 mimic 18 år siden

nu når vi snakker om oscar film!!! Er der så noget BAG :) i at de kalder den BrokeBACK Mountain??? :)

Skriv ny kommentar: