• Derhjemme
    41%
  • Gider ikke se det Oscar pjat...
    30%
  • Venter på genudsendelsen
    11%
  • Optager det
    5%
  • Hos venner
    5%
  • I biografen
    4%
  • Andet
    4%

Stemmer i alt: 983

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 davenport 18 år siden

Har da taget en feriedag, og inviteret vennerne til at komme og se det på storskærm. Så skal der smovses i alt muligt lækkert, og sikkert høvles en ramme bajer.
Min ven fra Tyskland kommer, og han har lovet at tage et par kasser gode, tyske øl med.
Det skal sku nok blive morsomt.
Lækkert med en forlænget weekend :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 m 18 år siden

jeg må desværre vente og se om genudsendelsen falder på et bedre tidspunkt, jeg holder familiefødselsdag og skal direkte på natarbejde bagefter, stort øv fra mig iår, men ellers ville jeg have prøvet biffen med et par venner det har jeg aldrig prøvet og jeg tror det kunne være sjovt, måske næste år.
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#33 NightHawk 18 år siden

Blir hjemme i den goe gamle lænestol med fodskammel. Bordpladen skal af princip ikke være synlig under showet, da det ifølge en uskreven regel i grundloven kræves, at den er dækket af et bjerg af guf, chips og "muligvis" et par gibbenabbere. Har heldigvis også fri om Mandagen.

Glæder mig sindsygt meget til, at se Jon Stewart fyre den af. Det kan kun blive bedre end sidste års gumpetunge Chris Rock "haha" show.

Tror Joaquin Phoenix nupper guldet i år og at Ang Lee napper Oscaren for bedste instruktion og bedste film.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

#34 18 år siden

7: Enig, det er da uspændende at sidde og vente på at en eller anden kost trækker et navn op af en kuvert. Jeg vil hellere bruge tiden på at se en film! :-)

20: Hæ.
Gravatar

#35 filmz-incubus 18 år siden

Tjaaa... jeg kom til at læse forkert på pollen, så jeg stemte på det jeg troede hed "opdager det", det vil sige, at hvis jeg er oppe på det tidspunkt, så vil jeg kun se det, hvis jeg tilfældigvis zappede forbi. Oscaruddelingen har heller ikke sagt mig det helt store. Det er i hvertfald ikke noget jeg vil bevidst spilde en nats søvn på.
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#36 filmz-thunderhawk 18 år siden

Jeg skal side hjemme og hygge mig med kærsten.

og til #18 Jeg personeligt mener at gode drama film er mere berettet til en oscar ind komedier og action film, hvis men er til den slagt skal man nok se MTV Movie Awards istedet for.

Der med ikke sagt at en actionfilm eller en kommedie ikke burde vinde en Oscar men jeg syntes at film der får en oscar skal være noget særligt inde for det felt de for prisen i.
Bio er godt... men hjemmebio er bedst
Gravatar

#37 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg optager det.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#38 filmz-vassago 18 år siden

Er der nogen der HDD eller DVD-recorder det? Så vil jeg meget gerne have en kopi? Jeg har glemt at sætte recorderen til, og har ikke mulighed for at nå det... Vil gerne købe en kopi :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#39 Spanner 18 år siden

Så er der chips, dip, sodavand og øl. Kaffemaskinen står klar og øllet er på køl.

Kom så i gang
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#40 filmz-no015 18 år siden

Jeg håber jeg kan se det, men nu må jeg se om stue-antennen kan fange kanalen uden alt for meget flimmer :-P

Skriv ny kommentar: