-
0-5024%
-
51-10020%
-
101-20018%
-
201-30014%
-
300-50013%
-
500-10006%
-
1000+4%
-
Jeg køber ikke film2%
Stemmer i alt: 1588
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#81 dh-ad 18 år siden
Og hvad er det lige TP er?
"Hvilken diskussion det er, er jo sagen ligegyldig. Stort set alle mennesker har mulighed for at komme online på en eller anden måde, enten hjemmefra, på jobbet eller steder som biblioteket - at de så ikke gør det, af den ene eller den anden grund, ændrer ikke på at tilbuddene er tilstede."
Vi er ikke enige i, hvad vi diskuterer, men pyt med det, så lader vi det ligge.
I ovenstående tager du nok lige munden for fuld, det kan være alle i din omgangskreds af familie, venner og bekendte har det. Men jeg kender masser, som ikke har, pga. økonomi eller/og især evner.
Men det ændrer ikke ved mit synspunkt, at film generelt er for dyre. Og at filmselskaberne simpelthen tillades for meget kontrol mht. regionsbeskyttelse. Når filmselskaberne får penge for deres produkt, bør de stille sig tilfredse og lade de internationale markedskræfter klare det selv.
Ikke for noget, men benzinen æder nok hurtigt fortjenesten ved at køre fra Bjerringbro til Holstebro. Ja, selv Århus er jo 100 kr. væk kun i benzin... :-)
#82 filmz-Kadann 18 år siden
http://www.tpmusik.dk/
Hvordan kan økonomi være et spørgsmål, når det er gratis at låne en computer med internetadgang på f.eks. biblioteket?
Jeg nævner i øvrigt intet om at min udtalelse er baseret på min omgangskreds, hvilket den ikke er.
Og med hensyn til evner: langt de fleste kan jo lære at betjene en computer, hvis de bare har lysten og viljen til det.
#83 cyberzed 18 år siden
#84 filmz-Kadann 18 år siden
Præcis.. Ældresagen kører f.eks. IT-kurser, som enten er gratis eller ret billige.
#85 jessup 18 år siden
#86 jessup 18 år siden
#87 filmz-Silver-Flame 18 år siden
#88 dh-ad 18 år siden
Hvad er din udtalelse så baseret på statistikker, noget du har hørt eller bare et skud for hoften?
Du må da have belæg for det et eller andet sted fra, siden du holder så hårdt på dit synspunkt?
Mit relaterer jeg til min omgangskreds og mit job som IT-supporter.
#89 Winniepooh 18 år siden
#90 Bates 18 år siden
Google er din ven ;)