-
0-2426%
-
25-4916%
-
200+16%
-
50-7412%
-
100-14910%
-
Det er ikke størrelsen det kommer an på...7%
-
75-996%
-
150-1996%
Stemmer i alt: 2724
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#211 filmz-bullseye 20 år siden
#212 filmz-ataris 20 år siden
#213 PredatorX 20 år siden
#214 filmz-ataris 20 år siden
#215 chronaden 20 år siden
#216 The Duck 20 år siden
A: what do u like best stealing cars or having sex
B: both at the same time........(det løber mig koldt ned af ryggen)
og med hensyn til three kings er der flere af dem jeg kender der også synes den er god, men jeg kan nu ikke se det store i den
#217 filmz-ataris 20 år siden
Min er ikke specielt stor... den er bare crappy. Har bl.a. et Aqua-bånd, ak ja. Et pinligt levn fra post-teenage årene. Tror jeg sælger kraftigt ud på et tidspunkt snart inden vhs-båndenes forsvinden :)
#218 filmz-stoney joe 20 år siden
#219 filmz-Kadann 20 år siden
Det er selvfølgelig ikke DVD-kvalitet, men en velholdt VHS-film kan da sagtens ses. :)
Så er der jo ikke andet at gøre, end at drive filmene ud efterhånden, eller give dem væk til venner/bekendte/genbrug, hvis man ikke kan sælge dem.
Da min video døde på et tidspunkt, tog jeg selv det hårde skridt, og gav alle mine VHS'er væk (med undtagelse af lidt Star Wars og Blade Runner), og startede helt forfra.
Men som sagt tidligere, så er det jo lidt ærgeligt at lave det trick, hvis man har nogle hundrede VHS'ere stående, som f.eks. min far har.
#220 Léon 20 år siden
Nu skrev jeg jo også næsten i parentes.
Jeg syntes faktisk heller ikke om Mission to Mars. Købte den fordi at Connie Nielsen var med i den, så kunne det jo ikke gå helt galt , men det kunne det altså godt. Plus det var Brian De Palma som også har levet Scarface som jeg er virkelig vild med. Og når vi nu har nævnt Mission to Mars er det så kun mig der syntes musikken i den film er forfærdelig?
Driven ER en meget dårlig film. Men den har været gratis.
The Fast and the Furious, 2 Fast 2 Furious har jeg vel bare for bilernes skyld....
Så hvad kan jeg lære af det pas på med impuls indkøb. Og dette råd vil jeg også give videre til andre.... På den anden side er min smag for film også blevet bredere på den måde.