-
0-2426%
-
25-4916%
-
200+16%
-
50-7412%
-
100-14910%
-
Det er ikke størrelsen det kommer an på...7%
-
75-996%
-
150-1996%
Stemmer i alt: 2724
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 killer_boy 20 år siden
The Insider # Har du et helt værelse til din dvd samling, for 936 dvd må det fylde en hel del :D ???
#42 SpielbergFreak 20 år siden
Ja det er én udgivelse men det er 4 film, men det er jo som man tar det.
Med hensyn til DVD-profiler, kan du godt give dine boxset nummer 0, så de ikke tælles med, og så kan du derfra oprette, lad os sige de tre Indy film, så de tæller som tre. Under Boxsettet, kan du under "film inkluderet i denne box" (eller noget i den retning), tilføje de pågældende film;-) Forstod du min forklaring? :o)
#43 origin 20 år siden
#44 filmz-Alex De Large 20 år siden
#45 inflector 20 år siden
#46 filmz-Kadann 20 år siden
#47 inflector 20 år siden
#48 El vez 20 år siden
Jeg har haft forskellige dvd afspillere i 2 år, men det tog først rigtig fat da jeg arvede et billigt surroundanlæg og der gik ikke længe før det blev skiftet ud med et mere massivt af slagsen.. :)
#49 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg har brugt et godt stykke tid på min.. over 3 år, tror jeg.
Det skal dog siges, at jeg nåede 100 ligefør nytår, så jeg har fået købt små 170 udgivelser siden da (når man tager dem fra jeg har solgt/givet væk, som har fået samlingen til at falde lidt).
Så nu er jeg begyndt at samle seriøst.. også lidt på LD, fordi der jo er visse titler man ikke kan få på DVD *host*Blade Runner*host*.
#50 filmz-female cenobite 20 år siden
Jeg selv har også andre ting jeg bruger mange penge på, så derfor kan jeg ikke bruge så mange penge igen på min DVD samling, desværre.
Kan man på nogen måder få billeder af folks samlinger ellers? Især dem med 600+ film :P
No tears, please. It's a waste of good suffering